رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره):

بدقولی مسؤولان آفت نظام اسلامی است

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه بدقولی مسؤولان آفت نظام اسلامی است گفت: بالاترین تبلیغ نظام، عمل کردن مسؤولان به قول‌هایشان بوده زیرا ما مسؤولین وامدار و بدهکار مردم و انقلاب هستیم.

بدقولی مسؤولان آفت نظام اسلامی است

به گزارش ۸دی، پرویز فتاح پیش از ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان رودبار در سالن اجتماعات فرمانداری این شهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: همه باید برای پیشرفت بیشتر کشور همدلی را سرلوحه کار خود قرار دهیم همانا که وحدت عامل توسعه و پیشرفت جامعه اسلامی است.

وی با انتقاد از بدقولی برخی مسؤولان درباره موضوعات مختلف بیان کرد: ما مسؤولان می‌گوییم و عمل نمی‌کنیم و همین موضوع آفت نظام اسلامی است درحالی‌که بالاترین تبلیغ نظام، عمل کردن مسؤولان به قول‌هایشان بوده زیرا ما مسؤولان وامدار و بدهکار مردم و انقلاب هستیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه ولایت در رأس همه امور قرار دارد گفت: ولایت مداری، اصل پایداری و نگهدارنده نظام بوده و دنیا قدرت ولایت و نظام اسلامی را درک کرده است.

فتاح با بیان اینکه همه در قبال انقلاب مسؤول هستیم گفت: همه ما بدهکار انقلاب هستیم حتی حضرت امام هم خود را بدهکار انقلاب می‌دانستند.

وی با بیان اینکه سربازی نظام لقلقه زبان برخی مسؤولان شده گفت: سربازی کردن باید در عمل باشد نه در حرف؛ کما اینکه ملت سپر نظام شده و تا پای جان پای نظام اسلامی ایستاده‌اند و باید قدر این سرمایه عظیم اجتماعی را دانست.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با تأکید بر پایبندی بر عهد و پیمان افزود: اگر عهدی بستیم باید تا پای جان بر عهد خود بمانیم زیرا پایبندی به تعهدات، ولایتمداری و مسؤولیت‌پذیری موجب رضایتمندی می‌شود.

فتاح با تأکید بر اخلاق محوری و رعایت حُسن خلق بیان کرد: در برابر ارباب‌رجوع باید تعظیم کنیم نه اینکه سرمان را حتی بالا نگیریم و نگاهش نکنیم و اگر کاری از دستمان برنمی‌آید حداقل لبخند و خوش‌رویی را از آن‌ها دریغ نکنیم.

وی با بیان اینکه خاک‌ریز امروز ما ولایت و مردم هستند که حواسمان باید به این خاک‌ریزها باشد افزود: مسؤولیت بزرگ‌ترین امانت و باید از این امانت برای خدمت بهتر به مردم بهره گرفته و حواسمان به وضعیت اقتصاد و معیشت مردم باشد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) به دسیسه‌های دشمن علیه ملت ایران اشاره کرد و گفت: کینه‌توزی‌های دشمن علیه نظام اسلامی تمامی ندارد و دشمن برای از بین بردن نظام روز و شب نمی‌شناسد.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه