اعلام نخستین رنکینگ المپیکی سال ۲۰۱۹ تکواندوکار گیلانی

نخستین رنکینگ المپیکی سال ۲۰۱۹ از سوی فدراسیون جهانی تکواندو اعلام شد و تکواندوکار گیلانی در رنکینگ چهارم جای گرفت.

اعلام نخستین رنکینگ المپیکی سال ۲۰۱۹ تکواندوکار گیلانی

به گزارش هشت دی،آرمین هادی پور تکواندوکار وزن منفی ۵۸ کیلوگرم تیم ملی کشورمان با اعلام نخستین رنکینگ المپیکی سال ۲۰۱۹ از سوی فدراسیون جهانی تکواندو در مکان چهارم جای گرفت.

وی با اعلام رنکینگ المپیکی در ماه ژانویه در وزن المپیکی منفی ۵۸ کیلوگرم با کسب ۲۹۶.۸۵ امتیاز در مکان چهارم جدول جای گرفته است، تائه هون کیم از کره جنوبی با کسب ۵۵۰.۸۴ امتیاز، خسوس سابررا از اسپانیا با کسب ۳۷۱.۲۱ امتیاز و میخائیل آرتامونوف از روسیه با کسب ۳۳۲.۹۶ امتیاز به ترتیب در مکان‌های اول تا سوم جای دارند.

جون جانگ از کره جنوبی با کسب ۲۸۷.۹۴ امتیاز، کارلوس ناواررو و سزار رودریگوئز از مکزیک به ترتیب با کسب ۲۵۵.۷۱ و ۲۴۳.۵۸ امتیاز، فرزان عاشورزاده از کشورمان با کسب ۲۲۵.۶۴ امتیاز، تاوین هانپراب و رامنارونگ ساویکویهاری از تایلند به ترتیب با کسب ۲۲۲.۶۴ و ۲۲۲.۱۱ امتیاز در مکان‌های پنجم تا دهم جدول جای گرفته و در تعقیب نفرات نخست وزن منفی ۵۸ کیلوگرم هستند.

تکواندوکار گیلانی تیم ملی کشورمان در رنکینگ جهانی در وزن منفی ۵۴ کیلوگرم قاطعانه و با کسب ۱۶۴.۴۰ امتیاز در صدر ایستاده است، سزار رودریگوئز از مکزیک با کسب ۱۵۱.۴۶ و تائه هون کیم از کره جنوبی با کسب ۱۳۵.۸۰ امتیاز در مکان‌های دوم و سوم جای گرفته‌اند.

در رنکینگ جهانی و در وزن منفی ۵۸ کیلوگرم تکواندوکار گیلانی با کسب ۱۳۳.۹۵ امتیاز در مکان پانزدهم جدول جای دارد، تائه هون کیم از کره جنوبی با کسب ۴۱۵.۰۴ امتیاز، خسوس سابررا از اسپانیا با کسب ۳۴۳.۱۶ امتیاز و میخائیل آرتامونوف از روسیه با کسب ۳۱۴.۵۹ امتیاز به ترتیب در مکان‌های اول تا سوم جای دارند.

آرمین هادی‌پور در سال ۲۰۱۸ در وزن منفی ۵۴ کیلوگرم در بیست و سومین دوره بازی‌های آسیایی هوشیمینه تایلند موفق شد به مدال برنز دست‌یافته و ۱۴.۴۰ امتیاز کسب کند، وی در بیست و نهمین دوره جام آزاد فجر به مقام قهرمانی دست‌یافته و موفق به کسب ۱۰ امتیاز از این جام شد.

تکواندوکار گیلانی در سال ۲۰۱۸ در وزن منفی ۵۸ کیلوگرم در هشتمین دوره بازی‌های باشگاهی آسیا موفق به کسب مدال برنز شده و شش امتیاز کسب کرد، هادی‌پور در این سال در گرندپری منچستر به مقام قهرمانی، در گرندپری مسکو به مقام نائب قهرمانی، در گرنداسلم ووشی چین به مقام پنجمی و در گرندپری فوجیره به مقامی نهمی دست‌یافت.

سی و دومین دوره رقابت‌های المپیک در سال ۲۰۲۰ به میزبانی شهر توکیو در ژاپن برگزار می‌شود، افتتاحیه این رقابت‌ها ۲۴ جولای بوده و ۹ اوت خاتمه می‌یابد.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه