نماینده ولی فقیه در گیلان:

استمرار نظام اسلامی به واسطه ایثار رزمندگان به وجود آمد

نماینده ولی فقیه در گیلان اظهار کرد: استمرار نظام اسلامی و احیای دین خدا به واسطه ایثار شهدا و رزمندگان به وجود آمده است. شهدا بارقه‌های امید در نظام اسلامی را زنده کردند.

استمرار نظام اسلامی به واسطه ایثار رزمندگان به وجود آمد

به گزارش ۸دی،  آیت الله رسول فلاحتی در مراسم بزرگداشت یوم الله ۱۲ بهمن در گلزار شهدای شهر رشت، اظهار کرد: استمرار نظام اسلامی و احیای دین خدا به واسطه ایثار شهدا و رزمندگان به وجود آمده است. شهدا بارقه‌های امید در نظام اسلامی را زنده کردند. اقتدار نظام مقدس اسلامی به سادگی به دست نیامده لذا همه باید در راستای حفظ ارزش‌های اسلام و انقلاب تلاش کنیم.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه خداوند به کسانی که دین را یاری می کنند در قرآن کریم وعده داده است، گفت: خداوند به همه آنهایی که در راستای حفظ دین و ارزش‌های اسلامی و کمک به مردم گام برمی‌دارند کمک می کند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با تأکید براینکه اعتماد به قدرت‌های سلطه‌گر مانند یک خطای بزرگ است، افزود: امروز راهگشای این مشکل تکیه به شهدا، مردم، نخبگان و ظرفیت‌های داخلی جهت پاسخگویی به مشکلات جامعه است.

استاندار گیلان نیز در این مراسم با گرامیداشت یاد شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی، اظهار داشت: امروز چهلمین سالروز بزرگترین رویداد تاریخ کشور یعنی ورود امام خمینی(ره) است که مقدمه پیروزی انقلاب اسلامی و رسیدن به آزادی با پشتوانه مردم بود.

وی انقلاب اسلامی ایران را انقلابی مردمی خواند و افزود: در ۴۰ سال گذشته مردم همواره پشتیبان نظام بوده اند و در همه عرصه‌ها از جمله دفاع مقدس با قدرت نقش‌آفرینی کردند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه