نماینده رودسر و املش در گفتگو با 8دی:

استانی شدن انتخابات مجلس ارتباط چهره به چهره مردم با نمایندگان را کم رنگ می کند

نماینده رودسر و املش در مجلس با بیان اینکه استانی شدن انتخابات مجلس ارتباط چهره به چهره مردم با نمایندگان را کم رنگ می کند، گفت: این طرح احتمالا هزینه های انتخابات را افزایش می دهد.

استانی شدن انتخابات مجلس ارتباط چهره به چهره مردم با نمایندگان را کم رنگ می کند

اسدالله عباسی در گفت و گو با خبرنگار ۸دی در واکنش به طرح استانی شدن انتخابات مجلس، اظهار کرد: برخی موارد این طرح نیاز به اصلاح دارد و بخشی هم نظر محترم شورای نگهبان است که ایرادات گرفته شده باید برطرف شود.

وی با اشاره به اینکه مجلس ما می تواند در سطح ملی تصمیم بگیرد، تصریح کرد: طراز مجلس باید در سطح ملی باشد و در این رابطه پارلمان های محلی مانند شوراهای شهر، روستا و شهرستان را باید تقویت کرد.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس، این را ما بر اساس قانون می توانیم تنظیم کنیم و به نتیجه برسانیم، منتهی آن ایرادات باید برطرف شود تا  همه جنبه ها و ابعادش مورد توجه قرار بگیرد.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس در تشریح ایرادات این طرح، افزود: استانی شدن انتخابات مجلس احتمالا هزینه های انتخابات را افزایش می دهد زیرا احزاب هنوز در کشور ما شکل نگرفته است و احتمال دارد در این بخش سختی هایی وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه حضور نمایندگان در استان ها را به خاطر وسعت و پراکندگی با مشکل مواجه می کند، تصریح کرد: شاید نمایندگان نتوانند آنطور که باید و شاید اهدافشان را محقق کنند.

نماینده رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه استانی شدن انتخابات مجلس ارتباط چهره به چهره مردم با نمایندگان را کم رنگ می کند، اظهار کرد: از طرفی این طرح کار مجلس را مأموریت گرا می کند و در چارچوب وظایفش انجام می شود و نمایندگان نقش اصلی شان را ایفا می کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه