رنکینگ گرنداسلم تکواندوکار گیلانی اعلام شد

تکواندوکار گیلانی تیم ملی کشورمان با درخشش در گرنداسلم چین در مکان ششم وزن منفی ۵۸ کیلوگرم در سال ۲۰۱۸ جای گرفت.

رنکینگ گرنداسلم تکواندوکار گیلانی اعلام شد

به گزارش هشت دی،  با اعلام برترین‌های رنکینگ گرنداسلم در پایان سال ۲۰۱۸، آرمین هادی پور با درخشش در گرنداسلم چین ۲۰۱۸ موفق شد به مکان ششم وزن منفی ۵۸ کیلوگرم صعود کند.

وی در دیدار نیمه پایانی با پیروزی مقابل تای هون کیم رقیب قدر کره‌ای موفق شد به مدال برنز دومین دوره گرنداسلم در سال ۲۰۱۸ دست یابد، حاصل این مدال علاوه بر جایزه پنج هزار دلاری، افزایش امتیاز تکواندوکار گیلانی به ۳۶۰ امتیاز بود.

هادی پور با کسب ۳۶۰ امتیاز موفق شد در رده ششم وزن منفی ۵۸ کیلوگرم گرنداسلم در سال ۲۰۱۸ قرار بگیرد، در این وزن ابراهیم صفری و فرزان عاشورزاده به ترتیب در مکان‌های یازدهم و سیزدهم قرارگرفته‌اند.

تکواندوکار گیلانی در آخرین رده‌بندی جهانی و المپیکی در سال ۲۰۱۸ نیز درخشش خیره‌ای کننده‌ای را تجربه کرده، وی در رنکینگ المپیکی در وزن منفی ۵۸ کیلوگرم با کسب ۲۹۶.۸۵ امتیاز در مکان چهارم جای دارد، تای هون کیم با کسب ۵۲۰.۸۴ امتیاز در جایگاه نخست این وزن قرار دارد.

هادی پور در رنکینگ جهانی در وزن منفی ۵۴ کیلوگرم بااقتدار و با کسب ۱۶۴.۴ امتیاز بر بام جهان ایستاده است، وی در این رنکینگ و در وزن منفی ۵۸ کیلوگرم با کسب ۱۳۳.۹۵ امتیاز در رده پانزدهم قرار دارد، تای هون کیم با کسب ۳۷۵.۰۴ امتیاز جایگاه نخست این وزن را از آن خود کرده است.

امتیازات گرنداسلم تکواندوکاران تا ژانویه ۲۰۲۰ جمع می‌شود و یک سهمیه از المپیک توکیو ۲۰۲۰ به نفرات نخست اوزان المپیکی تکواندو تعلق می‌گیرد.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه