اجرای طرح اهدای کلاه ایمنی رایگان به موتورسواران

رئیس پلیس راهور گیلان از اجرای طرح اهدای کلاه ایمنی رایگان به موتورسواران خبر داد.

اجرای طرح اهدای کلاه ایمنی رایگان به موتورسواران

به گزارش ۸دی  سرهنگ محمدرضا محمدی، رئیس پلیس راهور استان گیلان گفت: همه موتورسواران فاقد کلاه ایمنی می‌توانند فردا با شرکت در همایش کلاهی برای زندگی که ساعت ۱۰ صبح در سالن شهدای نیروی انتظامی میدان رازی رشت برگزار می‌شود، کلاه ایمنی رایگان دریافت کنند.

وی، با اشاره به اینکه در این همایش آموزش‌های لازم با هدف کاهش تلفات و سوانح رانندگی به راکبان موتورسیکلت آموزش داده می‌شود، افزود: برای دریافت کلاه ایمنی رایگان نیاز به هیچ مدارکی نیست فقط باید موتورسواران با موتورسیکلت خود در این همایش حضور یابند.

رئیس پلیس راهور استان گیلان گفت: با توجه به اینکه راکبان موتورسیکلت سهم زیادی در آمار تلفات سوانح رانندگی دارند، اجرای طرح اهدای کلاه ایمنی رایگان را در دستور کار خود قرار دادیم.

سرهنگ محمدرضا محمدی همچنین از اجرای برنامه جامع آموزش فرهنگ ترافیک در استان نیز خبر داد و بر ضرورت استفاده موتورسواران از کلاه ایمنی و دقت در رانندگی با توجه به آمار بالای تصادفات منجر به فوت راکبان موتور‌سیکلت در استان تاکید کرد و از موتورسواران خواست پلیس را در زمینه کاهش تصادفات با استفاده از کلاه ایمنی و رعایت قوانین یاری و همراهی کنند.

وی تصریح کرد: چگونگی نحوه تردد ایمن در جاده‌ها، آموزش مقررات راهنمایی و رانندگی، رعایت نکات ایمنی در هنگام موتورسواری و افزایش اطلاعات ترافیکی از مهترین مواردی است که قرار است در همایش فردا به موتورسواران آموزش داده شود.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه