به گزارش ۸دی، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در همایش روسای پلیس تهران بزرگ که صبح امروز برگزار شد، اظهار کرد: نهم دی ماه یادآور حضور باشکوه و هوشمندانه و مدبرانه مردم در صحنه است.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه نهم دی روز میثاق مردم با امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و شهدا است، گفت: نهم دی روزی است که دشمنان مایوس شدند و افرادی که به دنبال براندازی نظام بودند؛ به خاطر هوشیاری مردم به هدف خود نرسیدند.

وی با اشاره به اینکه بعد از انتخابات سال ۸۸، جریانهای داخلی به سرکردگی آمریکا ، اسرائیل و انگلیس درصدد این بودند که نظام را از مسیر خود خارج کنند.

سردار اشتری با بیان اینکه آنها به بهانه تقلب و ابطال انتخابات ناجوانمردانه در مقابل مردم ایستادند، تصریح کرد: روند برگزاری انتخابات در کشور مشخص است و ممکن است تخلفاتی رخ دهد؛ اما هیچ گونه تقلبی وجود ندارد.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه قبل از انتخابات ۸۸ ستاد صیانت از رای تشکیل شد، اظهار کرد: برخی از کاندیدا‌ها قبل از اعلام نتایج پیروزی خود را اعلام کردند.

وی ادامه داد: سران فتنه با شعار‌هایی که دادند به مملکت خیانت کردند و باید در مقابل مردم و دادگاه عدل الهی محاکمه شوند.

سردار اشتری گفت: دشمنان هر روز به دنبال این‌ هستند که مسیر انقلاب و نظامی را که برخاسته از خون شهدا و انقلاب است را تغییر دهند که البته موفق نخواهند شد.

فرمانده نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: ممکن است فشار‌های اقتصادی وجود داشته باشد؛ اما مردم پای نظام ایستاده اند.

وی با بیان اینکه دشمن خواب‌های زیادی برای نظام دیده بود، گفت: اخیرا هم رئیس جمهور کم‌عقل آمریکا اعلام کرده من نظام ایران را زمین‌گیر خواهم کرد که اظهارات وی موجب اتحاد بیشتر مردم شده است.

سردار اشتری ادامه داد: ترامپ گفته بود تابستان داغی را خواهم ساخت که مقام معظم رهبری فرمودند: اتفاقا تابستان خوبی را داشتیم.

فرمانده نیروی انتظامی تاکید کرد: مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۷ باشکوه‌تر از ۳۹ سال گذشته حضور خواهند داشت.

وی اظهار کرد: در نظرسنجی‌هایی سال گذشته که از دستگا‌ه‌ها صورت گرفت؛ ناجا از میان ۳۲ دستگاه جزء ۴ گروه اول شد.

سردار اشتری با اشاره به اینکه نیروی انتظامی به دلیل اینکه صادقانه،خالصانه و مجاهدانه در خدمت مردم است، آنها قدردان هستند و مقام معظم رهبری نیز بر این موضوع تاکید داشتند.