کشف بیش از یک ‌تن تخم‌ مرغ فاسد در آستارا

فرمانده نیروی انتظامی آستارا از کشف ۷۵ رأس دام زنده فاقد مجوز حمل، ۷۷۰ کیلوگرم توتون قاچاق، یک‌هزار و ۱۸۴ قطعه انواع لوازم خودروی قاچاق و یک‌هزار و ۵۰۰ کیلوگرم تخم‌مرغ فاسد خبر داد.

کشف بیش از یک ‌تن تخم‌ مرغ فاسد در آستارا

به گزارش ۸دی، مأموران نیروی انتظامی شهرستان آستارا در راستای برقراری امنیت جانی و مالی شهروندان و گردشگران این شهرستان مرزی در قالب گشت‌های شبانه‌روزی و کنترل وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی در حال خدمت‌رسانی هستند.

کشف دام و فرآورده‌های خام دامی غیرمجاز و فاسد، کشف سیگار و توتون قاچاق، کشف مواد مخدر سنتی و صنعتی، مبارزه با قاچاق بی‌رویه کالا، شناسایی و انهدام شرکت‌های هرمی، شناسایی اموال مسروقه و دستگیری اشرار و سارقین ازجمله خدماتی است که توسط پلیس شهرستان آستارا ارائه می‌شود.

محل توقیف بسیاری از کشفیات نیروی انتظامی شهرستان آستارا ایست بازرسی سه‌راه قلعه و محورهای مواصلاتی آستارا- اردبیل و بلاعکس بوده و مبدأ عمده کالاهای توقیفی ازجمله فرآورده‌های خام دامی و سیگار، توتون و قاچاق کالا محدود به استان‌های شمال‌غرب کشور است.

کشف ۷۷۰ کیلوگرم توتوق قاچاق در آستارا

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آستارا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره اقدامات انجام‌شده توسط مأموران نیروی انتظامی این شهرستان اظهار کرد: مأموران ایست بازرسی سه‌راه قلعه، حین کنترل وسایل نقلیه عبوری، طی دو مرحله به دو دستگاه خودروی باری مشکوک شده و آن‌ها را متوقف کردند.

سرهنگ رسول عزیزی با بیان اینکه در بازرسی از خودروهای متوقف‌شده، ۷۵ رأس دام زنده فاقد هرگونه مجوز حمل بهداشتی کشف شد افزود: ارزش ریالی این مقدار دام توفیقی، ۷۵۰ میلیون ریال برآورد شده که در این راستا، رانندگان ۳۹ و ۳۵ ساله خودروی‌های مذکور تحویل اداره دامپزشکی شهرستان آستارا شد.

وی با اشاره به توقیف یک دستگاه خودروی نیسان در ایست بازرسی سه‌راه قلعه شهرستان آستارا تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو، ۷۷۰ کیلوگرم توتون قاچاق به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال کشف شده که راننده ۳۱ خودروی مذکور پس از تشکیل پرونده در اختیار مراجع قضایی قرار گرفته است.

عزیزی به کشف یک‌هزار و ۱۸۴ قطعه انواع لوازم خودروی قاچاق از یک دستگاه کامیونت باری اشاره کرد و افزود: ارزش ریالی این مقدار لوازم خودروی قاچاق کشف‌شده، ۶۰ میلیون ریال برآورد شده و در این راستا، راننده ۳۵ خودروی مذکور دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی‌شده است.

وی جدیدترین کشفیات مأموران نیروی انتظامی شهرستان آستارا را یک‌هزار و ۵۰۰ کیلوگرم تخم‌مرغ فاسد از یک دستگاه وانت‌بار نیسان دانست و گفت: ارزش تخم‌مرغ‌های کشف‌شده ۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال برآورده شده و راننده ۲۴ ساله این خودرو نیز در اختیار کارشناسان اداره دامپزشکی قرارگرفته است.

به گزارش فارس، شهروندان و گردشگران هرگونه اخبار و اطلاعات خود پیرامون کلاه‌برداری، فعالیت شرکت‌های هرمی، سرقت، خریدوفروش کالای قاچاق و حمل فرآورده‌های خام دامی و شیلاتی فاسد را با شماره تلفن ۱۱۰ می توانند به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه