نمایشگاه کتاب در مصلی شهر املش دایر شد + تصاویر

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان املش گفت: همزمان با سالروز اقامه اولین نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب؛ کتاب های پرمخاطب کتابخانه ها در مصلی شهر املش به نمایش درآمد.

نمایشگاه کتاب در مصلی شهر املش دایر شد + تصاویر

سیدمهدی علوی املشی، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان املش در گفتگو با خبرنگار ۸دی با اعلام این خبر گفت:  این نمایشگاه کتاب همزمان با ۵مرداد و به مناسبت گرامیداشت سالروز اقامه اولین خطبه نماز جمعه بعد از انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۸ به امامت آیت الله طالقانی برگزار شد.

وی ادامه داد: این نمایشگاه با حضور اسد الله عباسی، نماینده مردم شهرستان املش و رودسر در مجلس شورای اسلامی؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد صفری، امام جمعه املش و جمعی از مسئولین و نمازگزاران و با همکاری اداره کتابخانه های عمومی شهرستان املش، ستاد اقامه نماز جمعه در مصلی امام خمینی (ره) املش گشایش یافت

علوی گفت: این این نمایشگاه ضمن به نمایش درآمدن منابع پرمخاطب کتابخانه های عمومی، با ایجاد غرفه اهدای کتاب، کتابهای اهدایی مردم به کتابخانه ها نیز جمع آوری شد.

وی انجام خدمات عضویت کتابخانه های عمومی شهرستان، توزیع بروشورهای فعالیت های متنوع کتابخانه‌ها و هشتمین جشنواره ملی کتابخانه ها و ارائه توضیحات تکمیلی، مشاوره و آشنایی با خدمات سامانه مدیریت کتابخانه‌های عمومی کشور(سامان) را از دیگر اقدامات کتابداران در این نمایشگاه عنوان کرد.

به گزارش ۸دی، شهرستان املش هم اکنون دارای ۳باب کتابخانه عمومی در شهر املش و بخش رانکوه این شهرستان است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه