تکواندوکاران گیلانی ۲ مدال مسابقات آسیا را کسب کردند

مهدی پوررهنما و آرمین هادی پور تکواندوکاران گیلانی موفق به کسب ۲ مدال مسابقات قهرمانی آسیا و پاراتکواندو آسیا شدند.

تکواندوکاران گیلانی ۲ مدال مسابقات آسیا را کسب کردند

به گزارش ۸دی، محسن سترگی، رئیس هیات تکواندو استان گیلان با اشاره به چهارمین دوره پارا تکواندو آسیا که در ویتنام جریان داشت اظهار کرد: مهدی پوررهنما ورزشکار شایسته گیلانی موفق به کسب مقام قهرمانی و مدال طلا شد.

رئیس هیات تکواندو استان گیلان با بیان اینکه این ورزشکار شایسته گیلانی تاکنون چندین مدال طلای جهانی ، آسیایی و بین المللی را کسب کرده است افزود: در جریان این مسابقات، دور اول با قرعه استراحت روبه رو شد، دور دوم با شکست حریفی از هندوستان و سپس تکواندوکارانی از کشورهای انگلیس، ترکیه و روسیه توانست با اقتدار، عنوان قهرمانی این مسابقات را کسب کرده و مدال طلا را بر گردن بیاویزد.
وی تصریح کرد: با تصمیم فدراسیون جهانی تکواندو، در چهارمین دوره مسابقات پاراتکواندو قهرمانی آسیا، هوگوپوشان سایر قاره ها نیز مجاز به شرکت در این مسابقات بودند.
سترگی  با اشاره به بیست و سومین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا گفت: آرمین هادی پور که چندین مدال جهانی ، آسیایی و بین المللی را در کارنامه ورزشی دارد، تکواندوکاران هندی و عربستانی را شکست داد و در نیمه نهایی به حریفی از کره جنوبی باخت و مقام سوم و مدال برنز این رقابت ها را کسب کرد.
رئیس هیات تکواندو استان گیلان با بیان اینکه بیان در بخش بانوان، طیبه پارسا از استان گیلان در دور اول این مسابقات به مصاف راما ابوالروب از کشور اردن رفت اذعان کرد: وی در دور اول توانست حریفش را شکست دهد اما در دور دوم مغلوب تکواندوکاری از چین شد و از گردونه رقابت ها حذف شد.
وی افزود: سودابه پورصادقی دیگر گیلانی حاضر در این رقابت ها که از طریق جام ریاست فدراسیون جهانی – ازبکستان موفق به کسب سهمیه شده بود ، در دور اول مغلوب حریفی از هنگ کنگ شد و نتوانست به مرحله دوم راه یابد.
بیست و سومین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا و چهارمین دوره مسابقات پارا تکواندو قهرمانی آسیا به میزبانی هوشیمینه ویتنام برگزار شد.

منبع: ورزش و جوانان گیلان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه