نماینده آستانه و کیاشهر در گفتگو با 8دی:

لزوم پیگیری طرح “اعاده اموال نامشروع مسئولان”/ قوه قضائیه در برخورد با متجاوزان به بیت المال مقتدرانه عمل کند

نماینده مردم آستانه و کیاشهر در مجلس با بیان اینکه صد در صد مجلس و کمیسیون قضائی در زمینه بازگرداندن اموال به غارت رفته بیت المال حمایت خودش را به لحاظ قانون گذاری انجام خواهد داد، گفت: این مسئله باید به دور از سیاسی بازی با جدیت پیگیری شود.

لزوم پیگیری طرح “اعاده اموال نامشروع مسئولان”/ قوه قضائیه در برخورد با متجاوزان به بیت المال مقتدرانه عمل کند

محمدحسین قربانی، نماینده مردم آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار ۸دی با اشاره به طرح “اعاده اموال نامشروع مسئولان” با تأکید بر لزوم برگرداندن اموال به غارت رفته بیت المال توسط برخی مدیران و مسئولان، اظهار کرد: برخورد با قانون شکنان وظیفه قوه قضائیه بوده و هست همچنین این قوه باید در زمینه جلوگیری از ایجاد جرم نیز فعال باشد.

وی با بیان اینکه پیشگیری از وقوع جرم یکی از وظایف مهم قوه قضائیه است، گفت: این قوه باید به درستی به وظایفش عمل کند و حامی بخش مدیریتی کشور باشد.

نماینده مردم آستانه و کیاشهر افزود: در برخی موارد شاهد هستیم که این قوه به درستی مسائل را هدایت نمی کند و همین موضوع نگرانی هایی را به وجود آورده است.

قربانی تصریح کرد: صد در صد مجلس و کمیسیون قضائی در زمینه بازگرداندن اموال به غارت رفته بیت المال حمایت خودش را به لحاظ قانون گذاری انجام خواهد داد و این مسئله باید به دور از سیاسی بازی با جدیت پیگیری شود.

وی با بیان اینکه مجلس نمی تواند به لحاظ عملی وارد موضوع شود و با متخلفان برخورد کند، گفت: وظیفه مجلس این است که قوانین لازم را مصوب کند و این قوه قضائیه است که باید در عمل با متجاوزان به اموال کشور مقتدرانه برخورد کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه