نماینده عالی دولت در شهرستان آستارا خواستار شد

استقرار نمایندگی‌های دستگاه‌های اجرایی در گمرک آستارا

نماینده عالی دولت در شهرستان آستارا خواستار اجرای پنجره واحد خدمات و استقرار برخی از نمایندگی‌های دستگاه‌های اجرایی در گمرک این شهرستان شد.

استقرار نمایندگی‌های دستگاه‌های اجرایی در گمرک آستارا

به گزارش هشت دی،یونس رنجکش در حاشیه بازدید میدانی از اداره‌کل گمرک و پایانه مرزی این شهرستان اظهار کرد: هر میزان بتوانیم اقدامات تسهیل‌گرانه برای سهولت خدمات گمرکی و تردد مرزی انجام دهیم به همان میزان موجب جلب رضایت‌مندی خدمات گیرندگان می‌شویم.

به گفته نماینده عالی دولت در شهرستان آستارا، متصدیان ارائه خدمات در گمرک و پایانه مرزی باید تلاش کنند تا در حداقل زمان ممکن خدمات موردنظر متقاضیان انجام شود زیرا در بحث صادرات، واردات و دادوستد زمان نقش کلیدی دارد.

وی با بیان اینکه هر میزان رضایت‌مندی در مرز بیشتر باشد موجب رونق‌بخشی به فضای کسب‌وکار در منطقه می‌شود، خاطرنشان کرد: با توجه به تردد حدود ۸۰۰ هزار نفر مسافر از طریق مرز شهرستان آستارا، این شهرستان مرزی نقش مهمی در دادوستدهای تجاری و بازرگانی دارد.

رنجکش با تأکیدبر اجرای پنجره واحد خدمات و اسقرار برخی از نمایندگی‌های دستگاه‌های اجرایی در گمرک شهرستان آستارا بیان کرد: با توجه به اهمیت مرز و فعالیت‌های گمرکی و بنا به تصمیمات مسئولان دو کشور ایران و جمهوری آذربایجان در آینده شاهد فعالیت ۲۴ ساعته در این زمینه هستیم.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه