کعبی:

کریمی جان تازه ای به سپیدرود بخشیده است

«حسین کعبی» مدافع راست تیم فوتبال سپیدرود رشت با اشاره به قبول سرمربیگری این تیم از سوی «علی کریمی» گفت: کریمی از زمانی که هدایت تیم سپیدرود رشت را برعهده گرفته جان تازه ای به این تیم بخشیده و درآینده نزدیک از این تیم بیشتر خواهید شنید.

کریمی جان تازه ای به سپیدرود بخشیده است

به گزارش ۸دی،  کعبی که در اواخر نیم فصل نخست رقابت های لیگ برتر قصد جدایی از تیم سپیدرود رشت را داشت با بیان اینکه مشکلش رفع شده است و در این تیم خواهد ماند، به حضور علی کریمی دراین تیم اشاره کرد و افزود:علی کریمی هفته گذشته هدایت سپیدرود رشت را برعهده گرفت و در یک هفته نیز نمی شود معجزه کرد، اما کریمی دراین مدت کوتاه هم تغییرات مناسبی درتیم ایجاد کرده است.
وی با اشاره به اظهارات فیروز کریمی درنشست مطبوعاتی پس از دیدار تیم گسترش فولاد با سپیدرود رشت مبنی براینکه درعمر فوتبالی ام برای اولین بار شانس آوردم، افزود: عملکرد مناسب بازیکنان سپیدرود رشت در این دیدار باعث شد تا سرمربی تیم گسترش فولاد به برتری تیم ما در آن دیدار اعتراف کند.
به گفته وی تیم گسترش فولاد در نیمه نخست دو موقعیت داشت و هر دو موقعیت این تیم به گل تبدیل شد و دیگر از این تیم در این بازی هیچ ندیدیم.
وی ادامه داد: در این دیدار به ویژه در نیمه دوم فشار زیادی به حریف آوردیم، اما به دلیل کم تجربگی بازیکنان و بد اقبالی تنها یکی از گل ها جبران شد و به آنچه که حقمان بود، نرسیدیم.
مدافع راست تیم سپیدرودرشت در پاسخ به این سئوال که چه تغییراتی از زمان حضور علی کریمی دراین تیم ایجاد شده است، اظهارداشت: رابطه کریمی با مدیریت باشگاه از یک طرف باعث شده تا مشکلات تیم به حداقل برسد، از سوی دیگر ارتباط او با بازیکنان نیز مثال زدنی است، از این رو بازیکنان هر کاری برای موفقیت تیم و علی کریمی لازم باشد، انجام می دهند.
کعبی در این ارتباط به حل شدن بخش مهمی از مشکلات از جمله سفر و امکانات اقامتی اشاره کرد و اظهار داشت: پیش از این برای شرکت در رقابت های لیگ برتر با مشکلاتی مواجه بودیم، اما امروز به دلیل تلاش علی کریمی مشکلات تیم در این خصوص به حداقل کاهش پیدا کرده است.
وی ادامه داد: در همین راستا و به منظور ادامه تمرینات آماده سازی برای رویارویی با تیم پیکان روز گذشته (یکشنبه) در تهران اردو زده و در حال حاضر نیز در هتل المپیک مستقر شده ایم.
وی اضافه کرد: اردوی سپیدرود رشت تا روز چهارشنبه درزمین شماره ۲ آزادی برپا خواهد بود و پس از دیدار با پیکان به رشت باز خواهیم گشت.
تیم سپیدرود رشت روز پنجشنبه و در نخستین دیدار هفته نوزدهم با تیم پیکان دیدار می کند. کعبی درخصوص این دیدار نیز عنوان کرد: پیکان، تیم خوبی است و «مجید جلالی» و دستیارانش کار بلدند و به طور حتم دیدار سپیدرود رشت برابر این تیم به هیچ وجه ساده نخواهد بود.
وی ادامه داد: پیکان بازی قبلی خود را واگذار کرده و به طور یقین برای جبران آن نتیجه تنها برای برد مقابل ما به میدان می آید.

منبع: ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه