معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه:

حضور شبانه مردم انقلابی گیلان در برابر اغتشاشگران نشان دهنده بصیرت آن ها است

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه حضور شبانه مردم انقلابی گیلان نشان دهنده بصیرت آنها است، گفت: اینکه مردم رشت ساعت۱۱شب در تاریکی و سرما شب با بصیرت وارد صحنه شدند و شعار حمایت از رهبر و انقلاب در مقابل فریب خوردگان را دادند حاکی از شناخت و بصیرت مردم گیلان است.

حضور شبانه مردم انقلابی گیلان در برابر اغتشاشگران نشان دهنده بصیرت آن ها است

به گزارش خبرنگار ۸دی، سردار سرتیپ پاسدار علی اکبر پور جمشیدیان در مراسم چهلمین روز شهادت شهید مدافع حرم بابک نوری هریس در مزار شهدای رشت با اشاره به نقش مؤثر استان گیلان در انقلاب اسلامی و با ادای احترام به ۸هزار شهید دفاع مقدس و ۳۰شهید مدافع حرم این استان، اظهار کرد: مردم قهرمان استان گیلان و اردبیل نقشی بی بدیل و تاریخ ساز در طول تاریخ انقلاب اسلامی تاکنون رقم زده اند.

وی تصریح کرد: نقش مراجع بزرگی مانند مرحوم آیت الله بهجت، آیت الله احسان بخش، شهید میرزاکوچک خان جنگلی و یاران وی نمونه های ارزشمندی از نقش آفرینی مردم استان گیلان در طول تاریخ انقلاب است.
معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه شهر رشت جز اولین شهرهایی است که به حمایت و پشتیبانی از نهضت امام راحل پرداختند، گفت: ۸هزار شهید دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم در تثبیت انقلاب و حرم اهل بیت(ع) نشان دهنده حضور عالمانه و با بصیرت مردم قهرمان استان گیلان است.

جمشیدیان ادامه داد: نیروهای انقلابی، رزمندگان و فرماندهان گیلان در دوران دفاع مقدس در قالب لشکر قدس گیلان در عملیات های مختلف حضور چشم گیری داشته و پس از دوران دفاع مقدس همچنان در تمام عرصه ها و در هر زمانی که نیاز به برقراری امنیت است حضور دارند.

وی افزود: شهید بابک نوری هریس با اختیار و اصرار خود در جلب موافقت لشکر جهت اعزام و حضور به عنوان مدافع حرم به سوریه اعزام شد و موجب افتخار و سر بلندی انقلاب اسلامی ایران شده است.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه شهید امثال شهید بابک‌نوری سند‌ گویای نظام و مرجعیت شیعه و روحانیت هستند، افزود: پدران و مادران غیرتمندی که چنین فرزندانی را تربیت کرده اند موجب سرفرازی ایران هستند.

وی با بیان اینکه رزمندگان مدافع حرم با حضور خود از سراسر کشور در سوریه حماسه خلق می کنند، افزود: شهدا و رزمندگان گیلانی در دفاع از حرم بانوی کربلا نقشی غیرقابل انکار و فعال دارند.

پور جمشیدیان با اشاره به داعش و گروه های تکفیری که به اسم‌ قرآن و شیعه با قصد مقابله با انقلاب اسلامی و امام راحل سرمایه گذاری کردند، گفت: استکبار و صهیونیست داعش را به راه انداختند و هم قسم شدند تا هرجا اثری از محبین اهل بیت و شیعه وجود دارد نابود کنند.

وی با بیان اینکه هدف داعش عبور از مرزهای جمهوری اسلامی و ایجاد ناامنی برای شیعیان امیرالممونین(ع) است، افزود: اگر شهدای مدافع حرم نبودند داعش از مرزهای کشور عبور می کرد و بر این اساس نقش رزمندگان دلاور مدافع حرم که مردانه در خارج از مرزها سینه سپر کردند را درک خواهیم کرد.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه شهید نوری ها تا قیامت حق حیات به گردن ما دارند با اشاره به فرموده مقام‌معظم رهبری درخصوص مظلومیت شهدای مدافع حرم، گفت: شهدای مدافع حرم در داخل کشور نیز هم مظلوم و غریب هستند.

وی با اشاره به یاوه گویی برخی افراد در داخل کشور که مدافعین حرم به دلیل مسائل مادی به سوریه رفتند، گفت: کسانی که چنین ادعایی دارند خود چپاولگرانی هستند که حتی جرأت حضور چند روزه در سوریه را ندارند و با دیدن دشمن به سرعت فرار می کنند.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه مقام معظم رهبری در مورد خانواده و شهدای مدافع حرم به عنوان افرادی با بصیرت یاد کرده اند، افزود: این افراد شرایط اسلام و انقلاب را درک کردند و در مقابل اشرار داخلی و خارجی سینه سپر می کنند.

وی تصریح کرد: مردم و نیروهای انقلابی در داخل کشور در مقابل اغتشاش گران مردانه ایستاده اند و بر پیمان خود با امام راحل و شهدا تا زمانی که پرچم انقلاب اسلامی را تقدیم‌صاحب اصلی انقلاب کنند هستند.

پور جمشیدیان با بیان اینکه مردم غیور و انقلابی ایران نیز مشکلات اقتصادی، فرهنگی و بی لیاقتی ها را درک می کنند اما به دلیل حفظ ارزش های انقلاب تحمل می کنند، گفت: پاسداران و بسیجیان بر اساس رسالت پاسداری و بسیجی خود می بایست مشکلات مردم را به مسئولان منتقل کنند.

وی حضور شبانه مردم انقلابی گیلان نشان دهنده بصیرت آنها است، بیان کرد: اینکه مردم رشت ساعت۱۱شب در تاریکی و سرما شب با بصیرت وارد صحنه شدند و شعار حمایت از رهبر و انقلاب در مقابل فریب خوردگان را دادند حاکی از شناخت و بصیرت مردم گیلان است.

پور جمشیدیان خاطرنشان کرد: مسئولین‌ باید قدرشناس مردم باشند و درصدد رفع مشکلات بربیایند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه