مسئول کانون مهدویت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی گیلان:

جامعه‌ای می‌تواند مقدمات ظهور را فراهم کند که آگاه به فلسفه غیبت باشد

مسئول کانون مهدویت دانشگاه‌های آزاد اسلامی گیلان گفت: جامعه منتظر باید به افق حرکت در زمان غیبت آگاهی داشته باشد و با هدف آماده‌سازی ظهور امام عصر (عج) گام بردارد.

جامعه‌ای می‌تواند مقدمات ظهور را فراهم کند که آگاه به فلسفه غیبت باشد

محمد جمشیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ۸دی ضمن تبریک فرارسیدن سالروز آغاز امامت، آخرین منجی عالم بشریت، حضرت مهدی موعود (عج) اظهار داشت: انتظار فرج، انتظاری سازنده و تعهدآور است که می‌تواند نوعی عبادت و حق‌پرستی شمرده شود.

وی افزود: جامعه‌ای می‌تواند زمینه‌ساز ظهور باشد که نخست، رغبت اجتماعی در آن جامعه حاکم باشد، یعنی جامعه راغب و علاقه‌مند به ظهور باشد.

مسئول کانون مهدویت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی گیلان با اشاره به اینکه منتظر باید مشتاقانه ظهور را طلب کند گفت: جامعه‌ای منتظر است که دغدغه‌اش ظهور باشد، لذا منتظران این جامعه هر صبح و شام باهدف نزدیک شدن ظهور دست به فعالیت می‌زنند.

جمشیدی با بیان اینکه امام حسن عسکری (ع) تدابیر بسیار مهم و ارزشمندی اندیشیدند که زمینه امامت امام زمان (عج) در شرایط غیبت فراهم شود گفت: امام جز با یاران خاص خود باکسی ملاقات و معاشرت نمی‌کردند تا مردم کم‌کم به عدم ارتباط مستقیم و ظاهری با امام معصوم زمان خویش انس بگیرند و از این طریق زمینه برای غیبت حضرت مهدی (عج) آماده شود.

وی با اشاره به اینکه باوجود محدودیت‌های شدید و نظارت دشمن در دوران امامت امام حسن عسکری (ع)، شاگردان زیادی تربیت شدند افزود: این افراد زمینه غیبت امام زمان (عج) را فراهم کردند.

جمشیدی بابیان اینکه جامعه‌ای می‌تواند مقدمات ظهور را فراهم کند که آگاه به فلسفه غیبت باشد گفت: جامعه منتظر باید به افق حرکت در زمان غیبت آگاهی داشته باشد و باهدف آماده‌سازی ظهور امام عصر (عج) گام بردارد.

وی افزود: ظهور مهدی موعود (عج) حلقه‌ای است از حلقات مبارزات اهل حق و اهل باطل که به پیروزی نهایی اهل حق منتهی می‌شود و سهیم بودن یک فرد در این سعادت، وابسته به این است که آن فرد عملاً در گروه اهل حق باشد.

مسئول کانون مهدویت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی گیلان با اذعان به اینکه دوره غیبت دوره سازندگی است خاطرنشان کرد: اگر ما فکر مؤمنانه و عمل عاشقانه برای امام زمان (عج) داشته باشیم و مجاهدانه مهدویت را تبلیغ کنیم در صورت فرج کلی، فرج جزئی برای ما رخ خواهد داد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه