مدیر اجرائی موکب نورالزهرا (س) گیلانیان در کربلای معلی؛

حسینیه گیلانیان در کربلای معلی راه اندازی می شود

مجید ذاتی مدیر اجرائی موکب نورالزهرا (س) گیلانیان در کربلای معلی گفت: حسینیه گیلانیان در کربلای معلی راه اندازی می شود.

حسینیه گیلانیان در کربلای معلی راه اندازی می شود

به گزارش ۸دی، به نقل از بهجت خبر، مجید ذاتی مدیر اجرائی موکب نورالزهرا (س) گیلانیان در کربلای معلی در نشست خبری مسئولین اجرائی این موکب با حضور فعالان رسانه ای استان گیلان گفت: با توجه به حضور میلیونی زائران امام حسین(ع) از کشورهای مختلف در کربلای معلی طبیعتا با محدودیت هایی مواجه هستیم اما تلاش می کنیم تا بتوانیم خدمات مطلوبی به زائران ارائه کنیم.
مدیر اجرائی موکب نورالزهرای گیلان با اشاره به حضور موکب های ایرانی اظهار کرد: موکب نورالزهرا اولین موکب گیلانی بود که در این شهر ایجاد شد و الحمدالله بعد از چند سال تعداد موکب های ایرانی افزایش یافته است و امسال در غرفه های مختلف از جمله فرهنگی و رسانه خدماتی با حضور کارشناسان مربوطه انجام می پذیرد.
ذاتی در ادامه بیان داشت: غرفه های دیگری که در این موکب دایر شده شامل غرفه خدمات برای زائرین شامل خیاطی، تعمیر وسایل و … و همچنین غرفه بهداشت برای سلامتی زائران ایجاد شده است.
وی تصریح کرد: در هر وعده روزانه حدود ۴۰۰۰ نفر غذا برای زائرین گیلانی تهیه شده است و برای ۱۰۰۰ نفر از زائرین غیر گیلانی دیگر نیز تهیه شده است که تمامی این خدمات از جمله اسکان، تغذیه، درمان و … کاملا رایگان است.
وی در پایان با اعلام خبر راه اندازی حسینیه گیلانیان در کربلای معلی خاطرنشان کرد: با همت خیرین به منظور انجام خدمات برای زائرین گیلانی در صدد هستیم با کمک خیرین قطعه زمینی خریداری شود تا ان شاءالله حسینیه گیلانیان در کربلای معلی راه اندازی شود.
در ادامه این نشست حسن کربلایی از مسئولین اجرائی موکب نورالزهرای گیلان اظهار کرد: الحمدالله موفق شدیم به میزان دریافت های مالی خدمات خوبی را به خصوص در امر تغذیه مهیا شده است.
وی با اشاره به اجرای برنامه های فرهنگی اظهار کرد: علاوه بر اجرای مراسم دعای کمیل و سایر برنامه ها با حضور آیت الله دکتر رمضانی و مداحان شاخص استان ، دسته عزاداری گیلانیان غروب جمعه به سمت حرم مطهر امام حسین (ع) رهسپار می گردد.
کربلائی با اشاره به فعالیت های فرهنگی و توجه به فضای مجازی خاطر نشان کرد: برنامه های مختلفی که با تلاش مسئولین امر در کربلای مقدسه توسط گیلانیان اجرا می شود به صورت زنده در فضای مجازی پخش می گردد.

در انتهای این نشست محسن جعفری رئیس بسیج رسانه استان گیلان هم با اشاره به حضور فعالان رسانه استان گیلان در کربلای معلی تصریح کرد: سازمان بسیج رسانه از زمان به وجود آمدن در حوزه جذب و سازماندهی خبرنگاران فعالیت داشته است که امسال برای اولین بار موفق شدیم در سطح کشور به دور از سلایق سیاسی فعالان این عرصه را به کربلای معلی اعزام کنیم تا همانطور که حضرت زینب (س) فرمودند ما رایت الا جمیلا صحنه های زیبای این همایش مردمی را به انعکاس برسانیم.
رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان با اشاره به شانتاژ رسانه های غربی در مورد اوضاع کشور عراق تاکید کرد: تلاش ما در بسیج رسانه انعکاس واقعی این همایش عظیم و به تصویر کشیدن امنیت و ایثار در این کشور است.
وی در پایان خاطر نشان کرد: به نظر بنده مهمترین پیام اربعین می تواند وحدت امت اسلامی و امنیت در عراق می باشد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه