خبرنگار: ابوالفضل شکری
معاون فنی سیمای مرکز گیلان در گفتگو با 8دی:

سطح پوشش صدا و سیمای گیلان ۴ درصد پایین‌تر از نرم کشوری است

معاون فنی صدا و سیمای مرکز گیلان گفت: درصد پوشش صدا و سیمای گیلان ۹۱.۴ درصد است که از نرم کشوری ۴ درصد پایین‌تر است.

سطح پوشش صدا و سیمای گیلان ۴ درصد پایین‌تر از نرم کشوری است

علیرضا همدانی پور معاون فنی صدا و سیمای مرکز گیلان در حاشیه پوشش زنده برنامه شب تاسوعای حسینی شهر رودسر در گفتگو خبرنگار ۸دی درباره هدف این سازمان از پوشش مراسمات تاسوعا و عاشورای حسینی شهرستان‌ها اظهار داشت: هدف از پوشش برنامه های شهرستانی ساماندهی مراسمات ویژه محرم ابا عبدالله الحسین(ع) است.

وی افزود: امسال با توجه به عملکرد سال گذشته شهرستان‌ها، مراسمات شهرهای رودسر، ماسال، آستانه اشرفیه و رشت بصورت استانی و کشوری در صدا و سیما پوشش داده خواهد شد.

معاون فنی صدا و سیمای مرکز گیلان با بیان اینکه پروژه های مهم امسال این سازمان در گیلان در راستای توسعه پوشش دیجیتال و افزایش سطح پوشش در استان است گفت: اکنون درصد پوشش استان به ۹۱.۴ درصد رسیده است که از نرم کشوری حدود ۴ درصد پایین تر است و جبران این کسری اعتبار زیادی نیازی دارد.

همدانی پور گفت: باید از تلاش های ریس صدا و سیمای گیلان و استاندار استان به جهت افزایش پوشش این سازمان از ۷۶ درصد به بیش از ۹۱ درصد در سال های اخیر تشکر کنم.

وی ادامه داد: تکمیل پروژه های سال گذشته از برنامه توسعه ای امسال است که یکی از آنها استودیو بزرگ سیماست که یک پروژه ۱۰۰۰ متر مربعی است که نمونه های کمی در سطح کشور دارد. واحد  سیار اچ دی صدا و سیما هم از دیگر پروژه های استان است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه