خبرنگار: ابوالفضل شکری
با حضور استاندار گیلان؛

زمین چمن مصنوعی شلمان لنگرود افتتاح شد / تصاویر

ظهر امروز زمین چمن مصنوعی شلمان لنگرود با حضور استاندار گیلان و مسئولان محلی افتتاح و به مرحله بهره برداری رسید.

زمین چمن مصنوعی شلمان لنگرود افتتاح شد / تصاویر

ظهر امروز زمین چمن مصنوعی شلمان لنگرود با حضور استاندار گیلان و مسئولان محلی افتتاح و به مرحله بهره برداری رسید.

چمن مصنوعی شهر شلمان لنگرود در زمینی به مساحت ۱۰ هزار و ۴۰۶ متر مربع با هزینه‌ی یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات عمرانی ۲ درصد نفت و گاز به بهره‌برداری رسید.

محمدعلی نجفی استاندار گیلان در آیین افتتاح این پروژه ورزشی با اشاره به اینکه امروز در سرزمینی حضور داریم که خون شهدای بزرگی از این خطه نصیب ایران و جهان اسلام شد اظهار داشت: بسیار خرسندیم که سرداران بزرگی همچون شهیدان املاکی و حسین پور که جزء سرداران بزرگ ایران اسلامی و کشورهای منطقه محسوب می‌شوند از این منطقه است.

وی افزود: یاد و نام این شهیدان برای همیشه ماندگار است و موظفیم در جلسات مختلف به عظمت آنان بپردازیم.

نجفی ادامه داد: مجاهدت‌های شهدایی همچون شهید حسین‌پور پس از شهادت آنان بازگو می‌شود و مردم از آن مطلع می‌شوند.

نماینده دولت در گیلان با اشاره به پایان هفته‌ی دولت گفت: به جهت کثرت پروژه‌های استان و علاقمندی بنده برای حضور در افتتاح آنان امروز برای کلنگ‌زنی و افتتاح پروژه‌ها به شهرستان لنگرود سفر کردیم.

وی افزود: برخی از پروژه‌ها به واسطه‌ی عدد و رقم عظمت دارند و برخی به واسطه‌ی نوع تأثیر اجتماعی آن پروژه از اهمیت خاصی برخوردار هستند.

استاندار گیالن عظمت و بزرگی پروژه‌ی افتتاح این چمن مصنوعی را به واسطه‌ی حضور علاقمندانه‌ی جوانان در استفاده‌ از آن اشاره و خاطر نشان کرد: کشور و استان با بسیاری از آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی گریبانگیر است که حضور نوجوانان و جوانان در مجامع‌ی ورزشی می‌تواند نقش تأثیرگذاری در کاهش این آسیب‌ها داشته باشد.

نجفی ادامه داد: وجود چنین پروژه‌هایی نشان از صمیمیت، رفاقت، همکاری و تعامل بین نماینده و فرماندار، دستگاه های نظامی، انتظامی، امنیتی، ائمه جمعه و روحانیون در این شهرستان است که باعث می‌شود سهم شهرستان لنگرود نسبت به برش استانی فراتر باشد.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال با حضور مقامات برجسته‌ی کشوری همچون رئیس جمهور، رئیس مجلس و دیگر مقامات بیش از ۴ هزار میلیارد تومان افتتاح پروژه داشته‌ایم افزود: در هفته‌ی دولت امسال هزار و ۱۷۴ پروژه با هزینه‌ی هزار و ۲۲۶ میلیارد تومان در گیلان به بهره‌برداری رسید.

نماینده دولت در گیلان با قدردانی از تلاش های کارگزاران و خادمین نظام و دولتمردان گفت: قدردان تلاش‌های افرادی که در صف هستند و زحمات آنان کمتر دیده می‌شود هستیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه