عضو کمیسیون اقتصادی مجلس :

رکود و دست خالی مردم توان خرید مسکن را غیرممکن کرده است

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید تسهیلات ارزان‌قیمت با بازپرداخت طولانی به متقاضیان مسکن پرداخت کند.

رکود و دست خالی مردم توان خرید مسکن را غیرممکن کرده است

به گزارش ۸دی، محمود شکری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رضوانشهر با اشاره به مناسب بودن سیاست دولت در حوزه مسکن روستایی اظهار کرد: سود وام‌های دولت برای روستائیان در حوزه مسکن روستای مناسب است و ما مشکلی در این راستا نداریم.

وی بابیان اینکه نرخ سود شهرنشینان برای دریافت وام مسکن چنددرصدی افزایش‌یافته، افزود: با توجه به گرانی مسکن در شهرها وام پرداختی دولت کفاف خرید مسکن را نمی‌دهد.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه در بازار مسکن رکود وجود دارد، گفت: مردم و متقاضیان مسکن دستشان خالی است و توان تهیه مسکن برای خود را ندارند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به‌ضرورت برنامه‌ریزی دولت برای متقاضیان مسکن تأکید کرد و گفت: باید تسهیلات کم‌بهره برای متقاضیان مسکن و با سقف بالاتر از سوی دولت در نظر گرفته شود.

شکری با تأکید بر اینکه دولت باید وامی در اختیار مردم بگذارد که بتواند با آن مسکن تهیه کند، بیان کرد: باید بازپرداخت وام‌های متقاضیان وام مسکن کم باشد تا همه بتوانند از تسهیلات ارزان‌قیمت برخوردار و خانه‌دار شوند.

عضو مجمع نمایندگان گیلان بابیان اینکه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی پیگیر مسکن موردنیاز متقاضیان و خانه اولی‌ها است، تصریح کرد: مجلس در تلاش است تا با رایزنی‌ها و برنامه‌ریزی‌ها منابعی را تعیین کند تا در اختیار متقاضیان مسکن قرار بگیرد و امر تهیه مسکن تسهیل شود.

شکری با تأکید بر اینکه دولت باید وام مسکن را در اختیار نیازمندان مسکن قرار دهد نه کسانی که دلالی می‌کنند، افزود: شمار زیادی از متقاضیان و خانه اولی‌ها هستند که نیازمند سرپناه و مسکن هستند و دولت باید خود را مجاب کند و برایشان خانه تهیه کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه