هم اکنون در حال برگزاری است؛

تشییع پیکر دو شهید گمنام دفاع مقدس در رشت / تصاویر

پیکرهای مطهر ۲ شهید گمنام دفاع مقدس از ساعت ۱۰ صبح امروز پنج‌‌شنبه از میدان شهدای ذهاب رشت به سمت بوستان ملت این شهر تشییع شدند.

تشییع پیکر دو شهید گمنام دفاع مقدس در رشت / تصاویر

به گزارش ۸دی، پیکرهای مطهر ۲ شهید گمنام دفاع مقدس از ساعت ۱۰ صبح امروز پنج‌‌شنبه در رشت از میدان شهدای ذهاب به سمت بوستان ملت این شهر تشییع شدند.

این شهدای گرانقدر ۱۹ و ۲۱ ساله در سال‌های ۶۲ و ۶۵ در عملیات‌های والفجر ۱ و کربلای ۴ در مناطق عملیاتی فکه و جزیره سهیل به فیض شهادت رسیده‌اند.

گفتنی است پیکرهای مطهر ۱۱ شهید گمنام دوران دفاع مقدس از ۳۱ مرداد ماه همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جواد(ع) تا ۹ شهریور ماه مصادف با روز عرفه در ۵ نقطه از استان گیلان تشییع و خاکسپاری می‌شود.

استاندار گیلان صبح امروز در حاشیه‌ی مراسم تشییع شهدای گمنام که با حضور محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد در گفتگو با خبرنگاران گفت : مردم همیشه در کنار آرمان و اطراف شهدا هستند.

محمدعلی نجفی در گفتگو با خبرنگاران در حاشیه‌ی مراسم تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در رشت با اشاره به اینکه در این ایام هر روز شاهد تشییع شهدا در اقصا نقاط گیلان هستیم اظهار داشت: در این روزها شهر و دیار ما با حضور شهدا رنگین شده و عطر شهدا گرفته است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره‌ی شهیدان رجایی و باهنر افزود: آغاز هفته دولت و تقارن آن با مراسم تشییع شهدای گمنام بسیار ارزشمند است.

نماینده دولت در گیلان حضور گسترده‌ی مردم در تشییع پیکر شهدا اشاره و خاطر نشان کرد: مردم ما ثابت کردند که همیشه در کنار آرمان و اهداف شهدا هستند.

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه