نماینده مردم رشت

تقویت مباحث تربیتی و ورزشی در آموزش‌ و پرورش ضرورت دارد/ باید سیاسی‌کاری‌ها از آموزش‌ و پرورش زدوده شود

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی به لزوم زدوده شدن سیاسی‌کاری‌ها و باندبازی‌ها در آموزش‌وپرورش تأکید کرد و گفت: ضروری است مباحث تربیتی و ورزشی در آموزش‌وپرورش تقویت شود.

تقویت مباحث تربیتی و ورزشی در آموزش‌ و پرورش ضرورت دارد/ باید سیاسی‌کاری‌ها از آموزش‌ و پرورش زدوده شود

به گزارش ۸دی، جبار کوچکی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت بزرگ‌ترین انتظار از وزیر آموزش‌وپرورش دولت دوازدهم را بیرون آوردن وزارتخانه از حاشیه‌های برشمرد و اظهار کرد: وزیر آموزش‌وپرورش باید وزارتخانه مذکور را از سیاسی بازی‌ها و باندبازی‌ها بیرون بیاورد.

وی بابیان اینکه باید سیاسی‌کاری‌ها از آموزش‌وپرورش زدوده شود، افزود: وزیر آموزش‌وپرورش باید به کارآمدی مدیران و معاونان وزارتخانه توجه کند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر توجه وزیر آینده آموزش‌وپرورش به معلمین گفت: وزیر آموزش‌وپرورش باید به میشت معلمان و فرهنگیان کشور توجه کافی داشته باشد و به نارضایتی‌ها پایان دهد.

نائب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه برنامه محوری وزیر برای دانش آموزان بسیار حائز اهمیت است، تصریح کرد: وزیر آموزش‌وپرورش باید به محتویات کتب درسی دانش آموزان دقت نظر داشته باشد.

عضو مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به فراهم آوردن ملزومات موردنیاز مدارس توسط وزارتخانه بیان کرد: وزارت آموزش‌وپرورش باید به مباحث ورزشی و پرورشی در مدارس توجه کافی داشته باشد.

کوچکی نژاد با اذعان به اینکه آموزش بدون پرورش در مدارس فایده‌ای ندارد، گفت: مسئله پرورش در مدارس به کل نادیده گرفته‌شده و باید در برنامه‌های وزیر پرداختن به مباحث تربیتی و فرهنگی پررنگ‌تر شود.

وی همچنین به توجه وزیر آموزش‌وپرورش در خصوص مدارس شبانه‌روزی تأکید کرد و گفت: مدارس شبانه‌روزی و استثنایی با ضعف‌های بزرگی دست‌وپنجه نرم می‌کنند که نیازمندیم وزیر برنامه‌های جامع ای برای آن‌ها داشته باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه