امروز؛

مراسم معارفه سرپرست شهرداری رشت برگزار شد/ عدم حضور شهردار رشت در مراسم تودیع و معارفه سرپرست شهرداری

مراسم معارفه فرامرز جمشیدپور سرپرست شهرداری رشت با حضور جمعی از اعضای شورای ومدیران شهرداری رشت برگزار شد.

مراسم معارفه سرپرست شهرداری رشت برگزار شد/ عدم حضور شهردار رشت در مراسم تودیع و معارفه سرپرست شهرداری

به گزارش ۸دی، در ابتدای مراسم رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به برکناری شهردار رشت اظهار داشت: انتظار می‌رفت شهردار رشت در این مراسم حضور داشته باشند اما به علت حضور وی در محل تدریسش در دانشگاه، معارفه سرپرست جدید شهرداری رشت بدون حضور وی برگزار شد.

مسعود کاظمی افزود: ضمن تقدیر از تلاشهای ثابت قدم برای سرپرست شهرداری رشت آرزوی توفیق در خدمت رسانی به شهر و شهروندان را دارم .

وی با بیان اینکه چند توصیه به سرپرست شهرداری رشت دارم ادامه داد: با توجه به مشکلات موجود و بدهکاریهایی که شهرداری رشت با آن مواجه است از همکاران شهرداری رشت تقاضا دارم با سرپرست شهرداری رشت جهت رفع مشکلات و کاستی ها همراه باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه پرداخت مطالبات پرسنل و پیمانکاران شهرداری رشت مورد توجه سرپرست شهرداری رشت باشد تصریح کرد: تاخیر در پرداخت مطالبات پیمانکاران و پرسنل زحمتکش شهرداری رشت از دغدغه های شورای چهارم می باشد و امیدوارم هر چه سریعتر برطرف شود.

وی با اعلام اینکه پایان دادن به پروژه های نیمه تمام شهرداری از جمله انتظاراتی است که از سرپرست شهرداری رشت دارم گفت: از جمشیدپور تقاضا دارم از اجرای اقداماتی که منجر به تحمیل هزینه به شهرداری و شهر خواهد شد اجتناب کند.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت عدم ثبات مدیریتی در شهرداری رشت را از دیگر مشکلات فعلی دانست و اذعان کرد: متاسفانه طی ماههای اخیر اتفاقاتی بدی رقم خورد و عدم ثبات مدیریت در شهرداری رشت موجبات نگرانی پرسنل شهرداری رشت شده بود.

این مسئول احترام به پیشکسوتان شهرداری را امری ضروری دانست و گفت: از سرپرست شهرداری رشت تقاضادارم تا نهایت احترام را نسبت به بازنشستگان و ارباب رجوع مدنظر قرار دهد و آرزو دارم قانونی تدوین شود که طی آن پرسنل شهرداری رشت با رای خود شهردار را انتخاب کنند.

گفتنی است پس از استیضاح محمدعلی ثابت قدم شهردار رشت در جلسه صبح امروز شورای شهر رشت، فرامرز جمشیدپور معاون عمرانی شهردار رشت با حفظ سمت و با رأی اکثریت اعضای شورا به عنوان سرپرست شهرداری رشت منصوب و معارفه شد.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
همشهری
اعضای فعلی شورای شهر رشت درطی مدت 3سال شهرداری شهردار سابق مگر خودکامگی ایشان رانمی دیدند یاازآن اطلاعی نداشتند ؟؟؟اگر چنین است که باید درپیشگاه خدا شرمنده باشند واین تصمیم الان اینها جای سوال بسیاری دراذهان مردم رشت باقی خواهد گذاشت.مگریادمان رفته برخی ازافعضای شورای فعلی مدتها بود که به تنهایی صدای اعتراض ایشان به گوش می رسید وهم اکنون 10نفر رای به برکناری شهردار سابق ،داده اند و....
ثارالله-رشت
ظاهرا" باز هم اعضای عاقل شورای شهر بازی خورده اند، چطور طی این چند سال اخیر که همه از اشتباهات شهردار اطلاع داشتند در دقیقه 90 با لابی گری همچنان بر طبل وضع موجود میکوبیدند اما به یکباره بابت کمتر از دو ماه به پایان عمر شورا قهرمان شده و میخواستند شهر را نجات دهند؟؟نه ابقای آن روزهای شهردار منطقی بود نه برکناری یکباره ایشان در این زمان ...
در حاشیه