امام جمعه رودبار در گفتگو با 8دی:

مسئولین به جای امید به کدخدا به قدرت داخلی تکیه کنند/ اقتصاد مقاومتی محقق نشده است

امام جمعه رودبار گفت: انتظارات رهبری و مردم نسبت به اقتصاد مقاومتی در سالی که گذشت محقق نشده است.

مسئولین به جای امید به کدخدا به قدرت داخلی تکیه کنند/ اقتصاد مقاومتی محقق نشده است

حجت الاسلام والمسلمین مسعود داودی در گفتگو با خبرنگار ۸دی از اقدامات صورت گرفته دولت در سالی که مزین به اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل بود، تشکرکرد و اظهار داشت: اگر انصاف را درنظر بگیریم اموراتی در کشور صورت گرفته که مردم دیده اند و قدر دان و شکر گذار هم هستند.
وی در ادامه مطلب با بیان اینکه متاسفانه نسبت به اهم انتظارات رهبری و مردم در سال اقتصاد مقاومتی بی توجهی شده است، افزود: اما در این راستا باید گفت منویات رهبری و توجهاتی که مورد انتظار معظم له بود، آنچه که مردم انتظار داشتند و توقع شان این بود که مشکلات معیشتی آنها حل شود، مشاهده می شود که کار قابل توجهی در این خصوص نیز صورت نگرفته است.
امام جمعه شهرستان رودبار با اشاره به بیانات چند روز گذشته مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه مسئولین باید پاسخ دهند که در سال اقتصاد مقاومتی چه کارنامه ای را از خود به جای گذاشته اند، گفت:  توقع رهبر معظم انقلاب و مردم عزیز این است که مسئولین اعلام کنند که چه کارهایی برای بهبود معیشتشان انجام شده است.
حجت الاسلام داودی توقع ارائه گزارش عملکرد از سوی مسئولان را بجا برشمرد و اظهار کرد: شاید برخی از کارها در کشور صورت گرفته باشد که مردم از آنها خبر نداشته باشند و اینکه گفته می شود مسئولین بیایند و گزارش عملکرد یکساله خود را در سالی که گذشت ارائه بدهند، توقع بجایی است.
وی متذکر شد: آنچه که از مردم شنیده می شود و از صحبت های مسئولین استنباط می شود، خوشان نیز از وضع موجود و عملکرد خود راضی نیستند.
امام جمعه رودبار با تاکید بر اینکه مسئولین باید امید به کدخدا نداشته باشند، تصریح کرد: البته اگر مسئولین سفارشات مقام معظم رهبری را گوش کنند و به جای امید داشتن به خارج و رحم و مروت کدخدای بی رحم به توان های درونی کشور توجه کند و به قدرات داخلی مردم تکیه کند یقینا بر مشکلات فائق خواهد آمد.
حجت الاسلام داودی با اشاره به این نکته که باید فرهنگ مصرف دخلی نخست در رفتار مسئولین دیده شود، یادآور شد: اکنون در بسیاری از بخش ها ما مصرف کننده تکنولوژی هستیم، مصرف کننده تکنولوژی اسم آن پیشرفت نیست و تنها کسی می تواند در این عرصه مدعی پیشرفت باشد که تولید کننده تکنولوژی باشد.
وی با بیان اینکه ما اکنون در عرصه فضای مجازی، موبایل و اینترنت مصرف کننده ای قدرتمند هستیم، خاطرنشان کرد: در این عرصه باید به تولید برسیم که نیازمند حمایت مناسب مسئولین کشور است.
امام جمعه رودبار با تاکید بر اینکه ابتدا باید کالاهای و تولیدات ایرانی توسط مسئولین مصرف شود و سپس مردم به مصرف کالای داخلی تشویق شوند تا اقتصاد کشور جان بگیرد و بخش تولید و کشور از حالت فعلی خارج شود وگرنه خواسته مردم و رهبری تحقق پیدا نخواهد کرد، مطرح کرد: امیدواریم نگاه مسئولین از بیرون منعطف به درون شود و بجای اینکه امید به کدخدا داشته باشند، به خود خدا، مردم و کشور داشته باشند و مطمئن باشند نصرت الهی شاملشان خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه