وزیر سابق اطلاعات در گیلان:

عده‌ای با شنیدن نام آمریکا آب از دهانشان جاری می‌شود/ مردم به کسی رأی دهند که دروغ نگوید

وزیر سابق اطلاعات اظهار داشت: نفوذ در بین شخصیت‌ها و درون نظام از دیگر اهداف دشمن برای فروپاشی انقلاب است.

عده‌ای با شنیدن نام آمریکا آب از دهانشان جاری می‌شود/ مردم به کسی رأی دهند که دروغ نگوید

به گزارش ۸دی، به نقل از لنگرخبر، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین حیدر مصلحی عصر امروز پنج‌شنبه در یادواره ۳۹ شهید شهر شلمان با طرح این سؤال که برای چه دلیلی یادواره‌های شهدا و مراسم‌های مذهبی را برگزار می‌کنیم، گفت: یادآوری رشادت‌های شهدا و الگوبرداری از تاریخ اسلام و انقلاب یکی از دلایل برگزاری یادواره‌ها است.

 

وزیر سابق اطلاعات کشور با اشاره به جایگاه قابل‌توجه تاریخ در دنیا، اظهار کرد: تاریخ یکی از علوم بزرگی است که موردتوجه همگان است و با تحقیق در تاریخ کشورها برنامه‌ریزی و توطئه می‌کنند.

 

وی افزود: دشمن با تحریف تاریخ جامعه را به انحراف می‌کشاند تا به اهداف شوم خود دست یابد.

 

مصلحی تاریخ را ابزاری برای عبرت جامعه دانست و عنوان کرد: بیان تاریخ برای این است تا انسان راه غلط را از مسیر درست تشخیص دهد و در صراط مستقیم حرکت کند‌.

 

وزیر سابق اطلاعات بابیان اینکه جنگ حق و باطل تا آخر دنیا ادامه دارد، گفت: باید تاریخ مورد تحلیل و بررسی قرار گیرد تا اجازه ندهیم سر امام معصوم بر روی نیزه رود.
وی بابیان اینکه دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی دو پروژه را برنامه‌ریزی کرده است، اظهار کرد: تحریف انقلاب اولین برنامه دشمن علیه انقلاب است که امام خامنه‌ای در دو سال اخیر در این خصوص تأکید به مطالعه وصیت‌نامه امام خمینی و گفتمان انقلاب کرده‌اند.

 

حجت‌الاسلام مصلحی گفت: کلمه استکبار جزو آموزه‌های قرانی و یکی از اصطلاحات انقلاب امام است ولی برخی افراد از تکرار استکبارستیزی سر باز می‌زنند و از ایالات‌متحده امریکا یا قدرت‌های جهانی با افتخار نام می‌برند.

 

وزیر سابق اطلاعات با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی استکبار را در تمام دنیا هدف قرار داده است، افزود: نفوذ در بین شخصیت‌ها و درون نظام از دیگر اهداف دشمن برای فروپاشی انقلاب است.

 

وی عنوان کرد: ایجاد حکومت اسلامی در ایران، بیداری اسلامی در دنیا و زمینه‌سازی ظهور امام زمان سه هدف امام برای انقلاب اسلامی بود که هم‌اکنون اثرات اهداف امام را شاهد هستیم.
مصلحی بابیان اینکه امریکا رو به فروپاشی است، افزود: اما متأسفانه عده‌ای در درون کشور با شنیدن نام امریکا آب از دهانشان جاری می‌شود.

 

وزیر سابق اطلاعات رأی را یکی از نمونه‌های آشکار دموکراسی در انقلاب اسلامی دانست و گفت: مردم به کسی رأی دهند که دروغ نگوید و به فکر توسعه کارخانه‌ها و اشتغال باشد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
در سالهای قبل و بعد از انقلاب، امریکا از هیچ کاری برای ابراز دشمنی با ایران دریغ نکرده است و در جریان برجام نافرجام هم مردم دیدند که امریکا به مسئولان خوشبین به شیطان بزرگ هم وفا نکرد و از تحریم و دشمنی دست برنداشت لذا اگر در بین متولیان امور فردی باشد که هنوز با شنیدن نام امریکا آب از دهانش جاری شود حتما عاشق دشمن ایران و خائن به کشور است
در حاشیه