نماینده مردم ایجرود و ماه نشان درگفتگو با 8دی:

برجام اثباتی بر حقانیت ایران و بدعهدی آمریکا بود / ایران راهبردهای سیاست خارجی خود را با قدرت ادامه دهد

نماینده مردم ایجرود و ماه نشان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ایران باید راهبرهای سیاست خارجی خود را با قدرت و یقین ادامه دهد، گفت: برجام اثباتی بر حقانیت ایران و بدعهدی آمریکا بود.

برجام اثباتی بر حقانیت ایران و بدعهدی آمریکا بود / ایران راهبردهای سیاست خارجی خود را با قدرت ادامه دهد

سید مرتضی خاتمی در گفتگو با خبرنگار ۸دی، فرجام برجام را پس از گذشت یک سال از اجرای آن غیر قابل اعتماد بودن آمریکا دانست و اظهار داشت: آمریکایی ها تا اینجای کار همان گونه که مقام معظم رهبری نیز فرمودند قابل اعتماد نبودند و ما باید مراقبت های لازم را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه آمریکا صراحتا برجام را نقض کرد در حالی که ما تمامی تعهدات خود را اجرا و عملی کردیم، افزود: برجام محسناتی را نیز برای ما داشته است که اولا برای جهانیان و کسانی که صحبت های قدرت ها را بعنوان حربه علیه ما استفاده می کردند اکنون به رای العین ملاحظه می کنند که آنها سر پیمان خود نیستند ضمن اینکه ما تمام تعهدات خود را تاکنون اجرا کرده ایم.

نماینده مردم ماه نشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران باید راهبردهای سیاست خارجی خود را با قدرت و قوت ادامه دهد، گفت: برجام ظرفیت های خاص خودش را دارد و از ابتدا هم معلوم بود که برنامه جامع اقدام مشترک با محدودیت هایی همراه خواهد بود اما ما باید استراتژی خود را محکم در پیش بگیریم و برنامه های متقن جمهوری اسلامی ایران را به اجرا بگذاریم.

نائب رئیس کمیسون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی به بعد بین المللی برجام اشاره داشت و اظهار کرد: برجام هم اثباتی بر حقانیت ما بود و هم بدعهدی طرف آمریکائی که در این قضیه بسیار عهد شکنی کرد را نشان داد.

خاتمی با اعلام اینکه ایران صلح طلبی خود را با حضور در مذاکرات برجام به جهانیان نشان داد، گفت: حضور ایران در برجام برای دنیا نمایانگر واقعیت ها بود و برای ما هم در این مسیر صلح طلب بودن و برای آمریکایی ها بدعهدی در پیمان ها در اقدامات مشترک به نمایش گذاشته شد.

hd[v,n

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه