إنا لله وإنا إلیه راجعون؛

پیام تسلیت نماینده، امام جمعه و فرماندار انزلی به مناسبت ارتحال آیت الله هاشمی

امام جمعه ، نماینده و فرماندار انزلی در پیامهایی جداگانه رحلت آیت الله هاشمی یار دیرین رهبر معظم انقلاب اسلامی را تسلیت گفتند.

پیام تسلیت نماینده، امام جمعه و فرماندار انزلی به مناسبت ارتحال آیت الله هاشمی

به گزارش ۸دی، به نقل از پایگاه خبری افق انزلی ، امام جمعه ، نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی و فرماندار این شهرستان هر کدام در پیامهای جداگانه ای رحلت یار دیرین رهبر انقلاب را تسلیت گفتند که متن پیامها به شرح ذیل است:

 

** پیام تسلیت امام جمعه بندرانزلی

 

بسم الله الرحمن الرحیم
انّا لله و انّا الیه راجعون
ارتحال یار دیرین امام و رهبری ؛ آیت الله هاشمی رفسنجانی که عمر پر برکتشان در راه امام ، رهبری ، انقلاب و دفاع مقدس سپری گردید را به محضر رهبر معظم انقلاب و مردم شریف ایران اسلامی تسلیت عرض نموده و برای ایشان رحمت و مغفرت واسعه ی الهی را مسالت می نمایم.
سید عبدالجواد شمس الدین
امام جمعه بندرانزلی
۹۵/۱۰/۱۹

 

 

** پیام تسلیت نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی

 

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و اناالیه الراجعون

تاریخ پرشکوه انقلاب اسلامی ایران در دو مقطع قبل و پس از پیروزی روشنایی بخش و درخشان خود که به حق، نوری تابنده بر جهان تاریک پیرامون خود بود همواره چند چهره معدود را به عنوان طلایه داران این مسیر پرتکاپو به خود دید که قطع یقین آیت الله هاشمی رفسنجانی یکی از اصلی ترین ستون های  این حرکت عظیم ملت ایران بود.

مجاهدت های بی نظیر ایشان و وقف جان و مال در راه انقلاب آنقدر با ارزش بود که همواره امام راحل و مقام معظم رهبری با ستایش از تلاش های خستگی ناپذیر آن فقید سعید، وی را مورد تفقد قرار دادند.

یقینا جای خالی این عالم مجاهد ، یار دیرین انقلاب ، امام راحل و مقام معظم رهبرى در صفحات تابناک نظام مقدس جمهوری اسلامی از این پس همواره خالی خواهد بود. لذا حفظ وحدت و پیروى از رهبر معظم انقلاب بیش از پیش احساس مى شود . ضمن عرض تسلیت به محضر رهبر معظم انقلاب، مردم شریف و شهیدپرور ایران برای آن مرحوم مغفور آرزوی علو درجات و برای خانواده محترم ایشان طلب صبر و اجر از درگاه قادر متعال  مى نماییم.

 

نماینده مردم شریف بندرانزلى در مجلس شوراى اسلامى

حسن خسته بند

 

 

** پیام تسلیت فرماندار بندرانزلی

 

انا لله و انا الیه راجعون
”هاشمی زنده است چون نهضت زنده است ” امام خمینی (ره)
رحلت صحابی صابر و صالح امام، مبارز بزرگ انقلاب و امیر کبیر زمان حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی باعث اندوه فراوان گردید.
خدمات ارزنده آن مرد بزرگ در طول دوران مبارزه و پس از انقلاب از یادها محو نخواهد شد چرا که این مبارز نستوه همواره و در عرصه‌های مختلف در جهت تعمیق انقلاب و توسعه و آبادانی ایران تلاش فراوان داشت و بی شک نقش ممتازش در جهت پیروزی انقلاب، خدمات بی بدیلش در دوران دفاع مقدس، همت بلندش در دوران سازندگی و مصلحت اندیشی و تدبیرش در سال‌های اخیر نام این مجاهد بزرگ را جاودانه بر تارک افتخارات این سرزمین برای همیشه‌ی تاریخ جاودان خواهد ساخت.
اینجانب به سهم خود این ضایعه دردناک را محضر مقام معظم رهبری که همدل و همکار خود را از دست دادند و ملت شریف ایران تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند منان برای روح بلند ایشان علو درجات را مسئلت دارم.

 

عبدالصمد صفرنژاد
فرماندار شهرستان بندرانزلی

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه