مدیر کل بنیاد شهید گیلان:

دانشجویان در فرهنگ سازی الگو و پیشتاز هستند / تبیین سبک زندگی شهدا مورد نیاز جوانان ماست

مدیر کل بنیاد شهید گیلان گفت: زنده نگه داشتن یاد شهدا مهم است اما قبل از این کار تبیین روش زندگی شهدا مورد نیاز جوانان ماست.

دانشجویان در فرهنگ سازی الگو و پیشتاز هستند / تبیین سبک زندگی شهدا مورد نیاز جوانان ماست

به گزارش ۸دی، عبدالله پاکاری در مراسم «قاب سفید» ویژه برنامه ازدواج شهدا که صبح امروز با حضور خانواده معظم شهدا در تالار حکمت دانشگاه گیلان برگزار شد، این برنامه را خاص و ابتکاری دانست و اظهار داشت: اجرای چنین برنامه ای در محیطی فرهنگی مثل دانشگاه اثرات ژرف و عمیقی دارد.
وی افزود: زنده نگه داشتن یاد شهدا مهم است اما قبل از این کار ترویج و شناساندن و تبیین راه و روش زندگی شهدا مورد نیاز امروزه جوانان ماست.

.
مدیر کل بنیاد شهید استان گیلان با بیان اینکه دانشجو قشر روشنفکر جامعه است تصریح کرد: دانشجویان در فرهنگ سازی، الگو و پیشتاز هستند؛ مردم در جهت گیری خود دانشجو و دانشگاه را مد نظر قرار می دهند و چقدر خوب است در این پیشتازی ارزشهای دینی مد نظر قرار بگیرد.
پاکاری دو مقوله عفاف و ترویج ایثار و شهادت را موضوعات مورد بحث نمایشگاه قاب سفید معرفی کرد که جوانان باید از آن بهره بگیرند.
مدیر کل بنیاد شهید استان ضمن تقدیر از خانواده معظم شهدا و همسران فداکارشان در برگزاری نمایشگاه گفت: دانشجو و دانشگاه از  مقاطع مختلف انقلاب و دفاع مقدس بیگانه نیستند چرا که تقدیم ۴۰۰۰ شهید دانشجو در کل کشور و ۱۰۰ دانشجو شهید در گیلان نمایانگر حضور گسترده مردم در دفاع مقدس دارد.
وی با آرزوی علو درجات برای این شهدا خاطر نشان کرد : ما در راستای فعالیت های ترویج ایثار و شهادت از هنر که تاثیرگذاری بیشتری دارد بهره بردیم.
پاکاری از تقدیم ۲۰۰ هزار اثر در مورد شهدا اظهار کرد : در نظر داریم نمایشگاه بعدی با موضوعات مختلفی از جمله ورزش، نماز، بدرقه و اعزام شهدا به  جبهه را در مناسبت های خاص برگزار کرده و رسالت خود را بهتر و بیشتر به انجام برسانیم.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه