عضو جبهه متحد اصولگرایان گیلان در گفتگو با 8دی:

دانشجویان اجازه ندهند که این حرکت پاک به سمت همراهی با سیاست آمریکا و عوامل داخلی آنها منحرف شود

عضو جبهه متحد اصولگرایان گفت: امیدوارم دولت فارغ از شعارها، از ظرفیت این عزیزان در راستای ساختن تمدن نوین اسلامی استفاده کند.

دانشجویان اجازه ندهند که این حرکت پاک به سمت همراهی با سیاست آمریکا و عوامل داخلی آنها منحرف شود

نظرعلی علیزاده ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار ۸دی اظهار داشت: تمدید و تصویب قانون داماتو در مجلس نمایندگان و مجلس سنای آمریکا نشان داد که نگرانی ها و دلواپسی های جریان انقلابی در کشور کاملا بجا و صحیح بوده است و اثبات کرد که همانگونه که رهبر معظم انقلاب تذکر میدادند، آمریکایی ها قابل اعتماد نیستند و اهل فریبکاری و دروغگویی و نیرنگ می باشند.

وی افزود: تصویب این قانون همچنان ثابت کرد عده ای که در داخل توجه و امیدشان به بیرون و خارج از کشور بود و تصور می کردند که میتوان با کدخدا مذاکره و معامله کرد، مسیر را اشتباه می رفتند  و امروز میبینیم که حتی خودشان هم اقرار می کنند آمریکا دشمن ملت ایران است و وزیر امور خارجه و اکثر اعضای تیم مذاکره کننده و حتی رئیس جمهور محترم نیز دیروز در مجلس اعتراف کرد که آمریکا با تصویب این قانون برجام را نقض کرده است.

عضو جبهه متحد اصولگرایان گیلان گفت: امروز نقض برجام از سوی آمریکا بر کسی پوشیده نیست اما مردم همچنان منتظر هستند که دولت آقای روحانی، شورای عالی امنیت ملی و مجلس شورای اسلامی با یک اقدام عملی و قاطع، پاسخ قابل توجه و محکمی به این رفتار زشت آمریکایی ها نشان دهند و به نظر بنده شعار دادن و مصاحبه کردن مقامات دولتی و نمایندگان مجلس دیگر کافی است و فایده ی چندانی ندارد و الان زمان ایستادن در برابر زیاده خواهی ها و بدعهدی های آمریکا است.

مدرس دانشگاه امام حسین(ع) گیلان ادامه داد: امیدوارم پس از این همه عهدشکنی و لگدزدن به برجام، دولت فهمیده باشد که نمیتوان به آمریکایی ها اعتماد کرد و تنها راه نجات اقتصاد کشور از وضعیت فعلی، گوش دادن به تذکرات و راهنمایی های ولایت و رهبری و استفاده از استعداد و ظرفیت جوانان باغیرت و  باهوش ایرانی است.

عضو جبهه متحد اصولگرایان گیلان همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار ۸دی در رابطه با روز دانشجو و نقش دانشجوی انقلابی در پیشرفت و روشنگری جامعه دینی اظهار داشت: ابتدا این روز را خدمت همه ی دانشجویان عزیز تبریک عرض می کنم و امیدوارم که مسئولین و مدیران محترم کشور قدر این نیروی با ارزش و بی نظیر را بدانند و باید همه توجه داشته باشیم که اگر به دنبال جامعه ای آرمانی، اسلامی و مهدوی هستیم، دانشگاه یکی از مهم ترین، مقدس ترین و تاثیرگذارترین مراکز برای آغاز اصلاح جامعه و عمل به اصول و اهداف انقلاب اسلامی است.

وی افزود: روز ۱۶ آذر نشان دهنده ی این است که دانشجویان قشری بانشاط، انقلابی، آرمان خواه و عدالتخواه هستند و به هیچ وجه زیر بار ظلم نمی روند و ظلم ستیزی و استکبارستیزی بخشی از ذات و پیکره ی جنبش دانشجویی در کشور است که همواره به دنبال پیشرفت و رشد اجتماعی و فرهنگی از طریق احیای تفکر ناب اسلامی در جامعه بوده و هستند.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان تأکید کرد: امروز این انتظار از جامعه ی دانشگاهی علی الخصوص دانشجویان با بصیرت و عدالتخواه وجود دارد که در راستای همان اهداف و آرمان هایی که در روز ۱۶ آذر ۱۳۳۲ و  آن خون هایی که به علت  اعتراض به رابطه و نفوذ آمریکایی ها در دولت و جامعه ی ایران ریخته شد، حرکت کنند و امیدوارم که دانشجویان از فشارهایی که معمولا برخی جریانات سیاسی مختلف و منحرف در برخی دانشگاه ها علیه دانشجویان انقلابی، متدین و دغدغه مند وارد میکنند هراس و دلهره نداشته باشند.

سردار علیزاده ادامه داد: به نظر بنده امروز یک دانشجوی مسلمان باید بیدار باشد و نسبت به حوادث و اتفاقات سیاسی جامعه ی خود، کشور و حتی جهان صاحب تحلیل و نظر باشد. به کتابهای درسی و مطالعات روزمره و روزنامه ای اکتفا نکند و جریانات سیاسی گوناگون را خوب بشناسد. دانشجوی انقلابی باید در میدان حضور داشته باشد، مطالبه گر باشد، حرف ها و نظراتش را آزادانه و بی تعارف بیان نماید و برای ادامه ی راه شهدای دانشجو، جهت گیری خود را به سمت استکبار جهانی و آمریکا و پادوها و نفوذی های وابسته و مرعوب داخلی آنها نشانه روند و امیدوارم دانشجویان اجازه ندهند که این حرکت مقدس و پاک دانشجویی به دست عده ای از سیاسیون کج فهم و کج اندیش، به سمت همراهی با سیاست های آمریکا و بزک کنندگان و عوامل داخلی آن و به نفع آنان منحرف و کشیده شود.

عضو شورای فرهنگ عمومی گیلان در پایان گفت: امروز با اطمینان کامل می گویم که اکثریت دانشجویان ما، افرادی متدین، بابصیرت، پرشور، انقلابی و فدایی انقلاب و اسلام و ولایت هستند. امیدوارم عزیزان دانشجوی ما که شور و نشاط آنها  همواره شادابی را به جامعه تزریق نموده است، با همان شور و طراوت همیشگی خود و با توجه به اهداف و آرمان های مقدس انقلاب اسلامی، در راستای رساندن کشور به قله های عزت و پیشرفت گام بردارند و یقین بدانند که خدای متعال طبق آیات قرآن و فرمایشات ائمه (ع) به آنها کمک خواهد کرد و امروز مسئولین نیز باید شکر گذار وجود این قشر مومن و انقلابی در کشور باشند و همچنین امیدوارم دولت محترم فارغ از شعارها، حاشیه ها و سخنان تبلیغاتی، از وجود و ظرفیت این عزیزان در راستای ساختن کشوری آباد و پیشرفته و تمدن نوین اسلامی استفاده نمایند.

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه