فرمانده سپاه رشت:

چگونه ممکن است فتنه را فراموش کنیم / در ۸ دی دشمن را مایوس خواهیم کرد

فرمانده سپاه رشت گفت: امروز دشمن تمام توان خود را بسیج کرده است تا علیه ایران فتنه به پا کند، پس چگونه ممکن است فتنه را فراموش کنیم.

چگونه ممکن است فتنه را  فراموش کنیم / در ۸ دی دشمن را مایوس خواهیم کرد

به گزارش ۸دی، سرهنگ پاسدار مجید دوهندو، فرمانده سپاه مرکزی رشت صبح امروز در نشست بزرگداشت یوم اللّه ۹ دی که در سالن اجتماعات شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد آمادگی کامل سپاه و  بسیج را در برگزاری باشکوه حماسه ی ۸ دی اعلام کرد و اظهارداشت : من از مدیران،  فرماندار و شهرداری رشت میخواهم یک فضا سازی مناسب در شهر مانند ۲۲ بهمن و روز قدس ایجاد کنند،  چرا که ۸ دی یوم الله است.
وی افزود : همه باید پای کار باشند و فضای شهر را تغییر دهند. مانند محرم،همه باید این حادثه ی عظیم تاریخ ایران را به خاطر بسپارند. ما باید این یوم الله را به نسل جدید انتقال دهیم.
فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه دشمن برآورد دیگری برای مقابله با ایران دارد تصریح کرد : امروز دشمن تمام توانش را در داخل به کار گرفته است. آمریکا نتوانست با جنگ،  تحریم و یا ترور ایران را به زانو در بیاورد. بنابراین به دنبال کسانی در داخل است که سخنان او را تکرار کنند و با او هم صدا شوند.
دوهندو یاد آور شد : امروز دشمن تمام توان خود را بسیج کرده است تا دوباره علیه ایران فتنه به پا کند، پس چگونه ممکن است فتنه را  فراموش کنیم و یادی از فتنه نکنیم.
وی در پایان گفت : لذا تمام تلاش ما این است که در ۸ و ۹ دی ماه،  بار دیگر حماسه ای بیافرینیم تا دشمنان داخلی و خارجی را مایوس و دوستداران نظام را خشنود سازیم. دشمن باید بداند تا زمانی که در این کشور ولایتمدار و انقلابی هست کاری از پیش نخواهد برد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه