عضو شورای شهر رشت:

نماینده رشت فقط لاف ولایتمداری می زند / ثابت قدم به شعور مردم توهین کرده است

عضو شورای شهر رشت گفت: یک نماینده رشت با آوردن جمله ای از بیانات رهبری سعی می کند خود را حق جلوه دهد و لاف ولایتمداری می زند.

نماینده رشت فقط لاف ولایتمداری می زند / ثابت قدم به شعور مردم توهین کرده است

به گزارش ۸دی، حجت جذب عضو شورای اسلامی کلانشهر رشت در صد و شصت و ششمین جلسه ی عادی این شورا اظهار داشت: نظر به موضوعات پیش آمده،  لازم دانستم گوشه ای از مطالب را در قالب تذکر عنوان کنم، اولین موضوعی که در هر سازمان بدیهی است حفظ احترام به جایگاه حقوقی و رعایت سلسله مراتب است که ظاهرا در شهرداری این گونه نیست به عنوان مثال شهردار محترم و شهرداران مناطق به ازای گفتمان در شورا بیانیه صادر می کنند و به جایگاه شورا که خانه ی مردم است به راحتی توهین می کنند و عده‌ای از اعضای شورا را اقلیت نا آگاه خطاب می کنند که اگر ۵ نفر باشند و متوسط آرای هرکدام ۹۰۰۰ باشد به شعور هزاران نفر از کسانی که در این شهر رأی داده اند توهین شده است.

وی با اشاره به این مطلب که شهرداری به جای اینکه مکانی برای حل دغدغه ها و مشکلات مردم باشد به جولانگاهی برای موضوعات شخصی و منافع فردی تبدیل شده است افزود: در این روزها بسیار می شنویم که هرکس بهتر بازی کند برنده است! از چه زمانی و چگونه سرنوشت ملت به بازی گرفته شده است و برنده شدن چه معنایی دارد بماند!

این عضو شورای شهر رشت خطاب به شهرداران مناطق و مسئولین شهری گفت: آیا افتتاح پروژه های نیمه تمام و نیمه کاره این مقدار اهمیت دارد که بیانیه صادر می کنید و به شورا که جایگاه مردم است توهین می کنید؟

جذب ضمن اعتراض به مظلوم واقع شدن سخنان رهبری خاطر نشان کرد: شخصی با حمایت از سران فتنه دل رهبر انقلاب را خون کرده است و اکنون هم به نماینده مردم در خبرگان رهبری به راحتی بی احترامی می کند و با آوردن جمله ای از بیانات رهبری سعی می کند خود را حق جلوه دهد! لاف ولایتمداری می زند ولی در عمل با کوله باری از سابقه سُر می خورد!

وی خطاب به شهرداران مناطق چند نکته را خاطر نشان کرد: کجای قانون گفته است بدون پرداخت یک چهارم بدهی کمیسیون اصل ۹۰ اجازه دادن فیش عوارض نیست؟ چرا آسفالت مناطق بالا دست چند برابر پایین شهر است؟ چرا حقوق رفته گران،  نگهبانان، بازرسین تاکسیرانی، رانندگان اتوبوسرانی و آتش نشانان ماه هاست به تعویق افتاده است!؟ چرا بیمه ی تامین اجتماعی این کارگران داده نمی شود؟ چرا پروژه ی سبزه میدان، پیاده راه فرهنگی و پارک عینک بدون اینکه به پایان برسد افتتاح شده‌ است؟ دلیل ابطال بعضی از مناقصه ها چیست؟ چرا پیاده رو ها پس از ساخت دوباره کنده کاری می شوند؟

این عضو شورا با حتمی خواندن تکرار بحران سراوان متذکر شد: چرا در مرکز انباشت زباله از سالی ۴۰۰ تن به روزی ۴۰۰ تن شن رسیده ایم؟ مردم می دانند که در آینده ای نه چندان دور به دلیل مدیریت ناصحیح و انباشت زباله در شهر به بحران موش های اندازه ی گربه در شهر نیز خواهیم رسید.

وی تاکید کرد: روزی می رسد که مردم واقعیت ها را آنگونه که هست می فهمند نه آنگونه که نمایش داده می شود!!!

جذب با بیان اینکه مخالف افتتاحیه ها نبوده اما اجازه نمی دهد به شعور شورا و مردم توهین شود افزود: برای بعضی از همکارانم که سیاست بگیر و ببند را برای برد تبلیغاتی خویش به راه انداخته و در ظاهر ابراز مخالفت می کنند تاسف می خورم  و از همه ی اعضای شورا تقاضا دارم از لاک خودگرایی بیرون بیایند و برای حفظ و اقتدار شورا که خانه ی مردم است منافع مردم را بر منافع خود ترجیح داده و برای توسعه ی شهری گام هایی ارزشمند بردارند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه