دبیر کمیسیون اصل ۹۰ مجلس:

مسئولان مرز خود را با فتنه آشکارا اعلام کنند/ حوادث تلخ ۸۸ هرگز از ذهن مردم انقلابی ایران پاک نمی‌شود

دبیر کمیسیون اصل ۹۰ گفت: همه مسئولان باید مرز خود را با فتنه و سران فتنه به‌صورت آشکار اعلام کنند و در این باره سکوت جایز نیست.

مسئولان مرز خود را با فتنه آشکارا اعلام کنند/ حوادث تلخ ۸۸ هرگز از ذهن مردم انقلابی ایران پاک نمی‌شود

به گزارش ۸دی، ولی داداشی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اعلام موضع و دوری جستن از جریان فتنه سال ۸۸ اظهار داشت: هر کسی در هر جایگاه و مسئولیتی که باشد باید در چارچوب گفتمان مقام معظم رهبری و قانون حرکت کند.

نماینده مردم آستارا در مجلس با بیان اینکه خیانت سران فتنه هرگز از ذهن تاریخی ملت فراموش نخواهد شد، افزود: همه مسئولان در نظام اسلامی باید مرز خود را با فتنه و سران فتنه به‌صورت آشکار اعلام کنند و در این باره سکوت جایز نیست.

وی با اشاره به نطق‌های برخی از نمایندگان در جلسه رای اعتماد به وزراء در مجلس گفت: با گذشت حدود ۷ سال از فتنه ۸۸ برخی این شبهه را مطرح می‌کنند که هر چه بوده گذشت اما باید بدانند از مکتب سالار و سرور شهیدان امام حسین‌(ع) یاد گرفتیم که از هر جریانی باید عبرت بگیریم.

داداشی با تاکید بر اینکه حوادث تلخ سال ۸۸ هرگز از ذهن مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی پاک نمی‌شود تصریح کرد: خوشبختانه با درایت مقام معظم رهبری و بصیرت مردم ولایت‌مدار و انقلابی ایران اسلامی این فتنه در نطفه خاموش شد.

دبیر کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مردم ایران در طول دوران انقلاب گردنه‌های تاریخی بسیار سختی را با موفقیت پشت سر گذاشته‌اند که مهمترین آن در ۹ دی به وقوع پیوست.

نماینده مردم آستارا در مجلس بر لزوم درس گرفتن و عبرت‌آموزی از حوادث مهم گذشته، بازخوانی فتنه ۸۸ و کالبدشکافی آن تاکید کرد و افزود: باید به‌صورت مستمر بصیرت عمومی جامعه را بالا برد و به‌ویژه جوانان را نسبت به مسائل انقلاب، توطئه‌ها و فتنه‌ها علیه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی آشنا ساخت.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه