فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت خبر داد

برگزاری رزمایش الی بیت‌المقدس با ۹ گردان در رشت

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت از برگزاری رزمایش الی بیت‌المقدس با ۹ گردان همزمان با روز ملی استکبارستیزی در این شهر خبر داد.

برگزاری رزمایش الی بیت‌المقدس با ۹ گردان در رشت

به گزارش ۸دی، مجید دوهندو امروز در حاشیه در راهپیمایی روز ۱۳ آبان در گفت‌وگو با فارس با گرامیداشت یاد شهدای گیلان و مدافعان حرم، اظهار کرد: امروز رزمایش الی بیت‌المقدس با ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار تقارن یافته است.

وی با بیان اینکه امروز تمام بسیجیان و سپاهیان در راهپیمایی روز ۱۳ آبان حضور یافته‌اند، افزود: پس از راهپیمایی از میدان شهدای ذهاب رشت به صورت پیاده به سمت منطقه عمومی رزمایش الی بیت‌المقدس در دولت آباد حرکت می‌کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به اینکه امروز با اقتدار در راهپیمایی شرکت کردیم، خاطرنشان کرد: حضور گسترده و مقتدرانه مردم در راهپیمایی روز ۱۳ آبان مشت محکمی بر دهان استکبار است.

وی مدت زمان رزمایش الی بیت‌المقدس را ۴۸ ساعته عنوان کرد و گفت: در این مدت بسیجیان هر چه را که آموخته‌اند به نمایش و آمادگی می‌گذارند.

دوهندو از حضور ۹ گردان در رزمایش الی بیت‌المقدس رشت خبر داد و تصریح کرد: این رزمایش در سه حوزه امنیتی، دفاعی و امدادی برگزار می‌شود.

وی بسیجیان را از هر نظر آماده دانست و یادآور شد: بسیجیان هر جا که به حضور آنها نیاز بود حضور پیدا کردند و در هر سه مورد مذکور آمادگی کامل دارند.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت برگزاری صبحگاه اقتدار بسیج را بخشی از رزمایش الی بیت‌المقدس عنوان کرد و متذکر شد: رزمایش الی بیت‌المقدس یکی پس از دیگری انجام می‌شود و بسیجیان با روحیه بالا در تمام صحنه‌ها آماده هستند.

انتهای پیام/

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
بسیج
واقعا رزمایش خوبی بود فقط جای چند چیز خالی بود شب قبل از رزمایش جای .. تا کمی دوران دفاع مقدس را درک کنیم ولی سرمای آن شب ما را به فکر فرو برد و به خود میگفتیم ما طاقت یک شب سرما را نداشتیم ، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس چگونه سرمای جبهه های غرب را تحمل میکردند؟ ..؟!!!
در حاشیه