فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت:

آمریکایی ها می خواهند ارزش های انقلابی را از جوانان بگیرند

فرمانده سپاه رشت گفت: آمریکایی ها آنچنان اخبار دروغ را به خورد جوانان می‌دهند که ایمان و ارزشهای انقلابی را از جوانان این نظام بگیرند.

آمریکایی ها می خواهند ارزش های انقلابی را از جوانان بگیرند

به گزارش ۸دی، سرهنگ مجید دوهندو صبح امروز در مراسم یادواره‌ی ۱۵۳ شهید والا مقام کارگری شهر رشت که در مجتمع دخانیات این شهر برگزار شد، عدم تبعیت مردم کوفه در زمان خلافت علی(ع) را نشناختن درست ولایت معرفی کرد و اظهار داشت: بعضی‌ها ولایت را نمی‌شناسند و علیه ولایت حرف می‌زنند اما هوشیاری و بیداری یعنی پشت سر امام حرکت کردن، نه اینکه صرفا به حرف بلکه با تمام وجود باید پشت سر ولایت ایستاد، اما مردم آن زمان تعبیر معصوم از ولایت را به درستی درک نکرده بودند و شهادت سیدالشهدا اتفاق افتاد.

وی افزود: پس از آن یزیدیان جنگ نرم را شروع کردند، کاری کردند که مردم باور کنند که اهل بیت امام حسین(ع) که به اسارت گرفته شده بودند،خارجی‌اند، خارجی در نزد مردم عرب یعنی از دین رسول خدا خارج بودند، یعنی کشتن آنها را واجب می دانستند.

فرمانده‌ی سپاه ناحیه‌ی مرکزی رشت با بیان اینکه امروز آل سعود خبیث‌تر از یزید بن معاویه به برادر کشی دست زده است گفت: امروز آمریکاییها، اسراییلی‌ها، انگلیسی‌ها و این سعودیان بدتر از یزید بن معاویه و شمر، این سعودی های آدم کش و کودک کش که تمام سلاح های داعش، در جنگ علیه برادران دینی خود را تأمین می کنند کاری کرده‌اند که مردم باور کنند که مردم عراق، یمن و سوریه از دین خدا و رسولش خارج اند. سلاح‌های داعش تماما از سمت سعودی‌های وهابی تامین می‌شود.

دوهندو با تأکید بر اینکه تغییر ارزش‌های یک قوم باید با پیش زمینه تغییر باور مردم آن مکان انجام بگیرد تصریح کرد: آمریکایی‌ها به هر نحوی، چه با پول و چه با وعده و وعید می‌خواهند باور مردم را تغییر دهند. در جمهوری اسلامی نیز به واسطه‌ی استفاده از هر نوع رسانه‌ای آنچنان اخبار دروغ را روغن مالی می‌کنند و به خورد جوانان می‌دهند تا پیکره‌ی نظام را سست کنند و ایمان و ارزشهای انقلابی را از جوانان جمهوری اسلامی بگیرند.

فرمانده سپاه مرکزی رشت، برگزاری یادواره‌های شهدا را امری معرفی کرد که به واسطه‌ی آن به یاد داشته باشیم شهدا چه اقتداری برای نظام جمهوری اسلامی به ارمغان آورده و چه خدمت بزرگی به ملت و نظام اسلامی کرده‌اند.

وی وظیفه‌ی تمام ملت به خصوص جوانان جمهوری اسلامی را دنبال کردن تفکر، اندیشه و راه بسیجی دانست و خاطر نشان کرد: همانطور که رهبر انقلاب در سوم خرداد سال گذشته با گرد هم آوردن پاسداران در دانشگاه امام حسین (ع) فرمودند، ما دو نوع جهاد داریم، جهاد اصغر که جنگ علیه دشمنان است و جهاد اکبر که کنترل کردن نفس است و اهمیت بیشتری دارد، اما عزیزان من جهادی بس بزرگتر و با اهمیت تر نیز هست که آن تبعیت نکردن از دشمن تحت هیچ شرایطی است و آن جهاد کبیر است. دشمن ،دشمن است و در هیچ موردی و در هیچ کاری نظام جمهوری اسلامی نباید از دشمن دستور بگیرد و از او تبعیت کند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه