کارکنان کارخانه چوکا:

وقتی مدیر گیلانی از اوضاع اسف بار ما بی خبر است، چه انتظار از پایتخت نشینها

کارمند کارخانه چوکا گفت: آن سیزده نفر که به دستور مدیرعامل به عنوان بر هم زننده آسایش به دادگاه معرفی شده بودند نه تنها مخل تولید نیستند بلکه تنها دغدغه شان شروع دوباره تولید بوده و هست.

وقتی مدیر گیلانی از اوضاع اسف بار ما بی خبر است، چه انتظار از پایتخت نشینها

به گزارش ۸دی، یکی از کارکنان محترم کارخانه چوکا در جواب مصاحبه ی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان اظهار داشت: مصاحبه مدیر کل اداره کار استان گیلان جناب اقای ایزددوست را می خواندم و تاسف می خوردم به بخت بد کارگران این مجتمع که در فاصله ۷۰ کیلومتری ما، وقتی مدیر اداره ای که باید مدافع حقوق ما کارگران باشد این چنین از اوضاع اسف بار ما بی خبر است پس چه انتظار از پایتخت نشینها.

وی با اشاره به بیت شعر ” چو پرده دار به نیزه می زند همه را /  کسی مقیم حریم حرم نخواهد ماند افزود: جناب ایزددوست ۵ نفر نخبه کارخانه بودند نه مخل آسایش تولید و اگر بقول جناب مدیرعامل و تایید شما مخل آسایش تولید بودند در این چند ماه که اخراج شده بودند سوال کردید که مدیر محترم چقدرتولیدکردند؟!

کارمند کارخانه چوکا گفت: آن سیزده نفر هم که به دستور مدیرعامل به عنوان بر هم زننده آسایش به دادگاه معرفی شده بودند  نه تنها مخل تولید نیستند بلکه تنها دغدغه شان شروع دوباره تولید بوده و هست.
وی افزود: تمام کارگران مظلوم این مجتمع با داشتن مشکلات فراوان مثل حقوق معوقه، نداشتن بیمه و…از روز چهار شنبه سرباز وار در محل خدمت خود بصورت آماده باش حاضریم برای تولید ولی دریغ از یک اقدام عملی.
وی با بیان اینکه در تعجبم چگونه این اخبار با این سانسور سنگین و برعکس به گوش شما میرسد که کارگر ناامید از همه جا را مخل اسایش تولیدمی نامید اظهار کرد: نمی دانم این از شانس بد ماست یا بخت خوش جناب مدیرعامل که گناه بی تدبیری و ناکارآمدی خود را بگردن کارگر مظلوم بدون حقوق و بیچاره می اندازد و بعضی از مسئولین نیز مانند شما و فرماندار محترم و دیگران بر آن صحه می گذارند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه