مطالبات رهبری از نمازهای جمعه چقدر عملی می‌شود؛

معرفی کتاب در نماز جمعه ماسال؛ اقدامی خوب اما دیرهنگام / ائمه جمعه جنگ نرم را باور کرده‌اند؟

متاسفانه در شرایطی که بارها ائمه جمعه استان گیلان، سایر مسئولین را به واسطه بی تفاوتی به جنگ نرم مورد خطاب و عتاب قرار داده اند، برنامه‌ی نماز جمعه خود مورد غفلت واقع شده است.

معرفی کتاب در نماز جمعه ماسال؛ اقدامی خوب اما دیرهنگام / ائمه جمعه جنگ نرم را باور کرده‌اند؟

به گزارش ۸دی به نقل از پایگاه خبری تحلیلی ماسال، در نماز جمعه این هفته ماسال به مناسبت سالروز بازگشت سرافرازانه آزادگان به میهن، کتابی از خاطرات آزاده ماسالی معرفی شد.

کتاب ایمان سرخ خاطرات اسارت آزاده ماسالی خشنود حاجت پور است که توسط جمشید عباسی به رشته تحریر در آمده است.

بنا بر توضیحات اعلامی در نماز جمعه ماسال، این کتاب در کتابخانه عمومی ماسال و بنیاد شهید و امور ایثارگران ماسال موجود است.

ایمان سرخ کتاب خاطرات

گفتنی است پیش از این در دی ماه سال گذشته رهبر انقلاب در دیدار با ائمه جمعه سراسر کشور بر اهمیت کتاب و ترویج فرهنگ کتابخوانی و حتی فروش کتاب در نمازهای جمعه تاکید کرده بودند.

ایمان-سرخ-2

به نظر می رسد معرفی یک کتاب خوب در نماز جمعه ماسال، هرچند بسیار دیر و با فاصله زمانی زیاد با دستورات رهبر معظم انقلاب صورت گرفت، اما می تواند آغاز خوبی برای فعالیت های فرهنگی در نمازجمعه –به عنوان قلب تپنده فرهنگی شهر- باشد.

متاسفانه در شرایطی که بارها ائمه جمعه استان گیلان، سایر مسئولین را به واسطه بی تفاوتی به جنگ نرم مورد خطاب و عتاب قرار می دهند، برنامه نماز جمعه، خود مورد غفلت واقع شده است و مصداقی ترین دستورات رهبر معظم در دیدار با ائمه جمعه، از جمله ترویج کتاب و کتابخوانی، بر زمین مانده است.

انتهای پیام /

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه