امام جمعه ی حویق:

شورای نگهبان برای انقلاب اسلامی یک نعمت است

امام جمعه حویق گفت: صیانت و حفاظت از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی و جمهوریت و اسلامیت انقلاب از وظایف ذاتی شورا بوده و شورای نگهبان از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد.

شورای نگهبان برای انقلاب اسلامی یک نعمت است

به گزارش ۸دی، به مناسبت سالروز تشکیل شورای نگهبان اعضای ستادی و شورای فرهنگی و اجتماعی دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات شورای نگهبان شهرستان تالش و بخش حویق در دفتر امام جمعه‌ی بخش حویق حضور پیدا کرده و با حجت الاسلام والمسلمین غضنفری دیدار کردند.

عمران نعمت اللهیان مسئول دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات شهرستان تالش سخنانی در مورد سالروز تاسیس شورای نگهبان، جایگاه شورای نگهبان و رسالت این نهاد مقدس و انقلابی در نظام جمهوری اسلامی ایران ایراد کرد و اظهار داشت: شورای نگهبان در استقرار قانون اساسی از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد و همیشه در خط ولایت و رهبری بوده و از این مهم حمایت می کند.

وی افزود: صیانت و حفاظت از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی و جمهوریت و اسلامیت انقلاب از وظایف ذاتی شورا بوده و شورای نگهبان از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد.

در ادامه، خلیل مصلحتی سرپرست دفتر نظارت و بازرسی بخش حویق گفت: ما برای رسیدن به اهداف عالی نظام و دین مبین اسلام با قدرت در مقابل تفکرات ضد دینی ایستادگی کرده ایم و با وحدت می توانیم از ظرفیت نیروهای انقلابی استفاده کرده و فعالیت های خود را در منطقه گسترش بدهیم.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدتقی غضنفری امام جمعه‌ی بخش حویق ضمن تبریک سالروز تشکیل شورای نگهبان، از عوامل نظارتی شهرستان بابت تلاش های شبانه روزی آن ها در برگزاری انتخابات سالم و نظارت دقیق این نهاد تقدیر و تشکر کرد و افزود: شورای نگهبان در تمام عرصه ها از ارزش های انقلاب نگهبانی کرده است و این نهاد یکی از با ارزش ترین نهادها و یک نعمت برای انقلاب اسلامی می باشد.

وی در پایان، به فعالیت های انجام شده در بخش حویق اشاره کرده و از نیرو های فعال در عرصه‌ی فرهنگی تقدیر و تشکر کرد.

 

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه