کوچکی نژاد مطرح کرد:

فانی از وزرای ضعیف دولت روحانی است/ بار دیگر وزیر آموزش و پرورش را به بهانه استیضاح به مجلس می آوریم

عضو کمیسیون اموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به اینکه وزیر اموزش و پرورش از وزرای ضعیف دولت تدبیر و امید است، گفت: عمر دولت یازدهم به نیمه رسیده است ولی هنوز عملکرد خوبی از فانی ندیده ایم.

فانی از وزرای ضعیف دولت روحانی است/ بار دیگر وزیر آموزش و پرورش را به بهانه استیضاح به مجلس می آوریم

به گزارش ۸دی، جبار کوچکی نژاد در گفت و گو با خبرگزاری بین المللی کاسپین در مورد وضعیت زیر ساخت های اموزشی شهرستان، اظهار کرد: زیر ساخت های اموزشی در رشت متناسب با رشد جمعیت شکل گرفته است و در این مورد کمبودی وجود ندارد.

وی در ادامه با اشاره به مسکن مهر رشت، تصریح کرد: متاسفانه زیر ساخت ها در بدنه پروژه مسکن مهر رشد خوبی ندارد و شکل گیری ان در این پروژه ملی لاکپشتی استِ
نماینده مردم رشت در مجلس با تاکید براینکه مسکن مهر در رشت خود به تنهایی یک شهر است ، اضافه کرد: زیر ساخت ها در مسکن مهر رشت باید متناسب با زیر ساخت های شهری شکل بگیرد ، ولی تا کنون شاهد این مهم نبوده ایم.
کوچکی نژاد با اشاره به اینکه وزیر اموزش و پرورش از وزرای ضعیف دولت تدبیر و امید بوده است،  ابراز کرد: عمر دولت یازدهم به نیمه رسیده است ولی هنوز عملکرد خوبی از وزیر اموزش و پرورش ندیده ایم.
کوچکی نژاد در خاتمه با تاکید براینکه  بار دیگر پای وزیر اموزش و پرورش را به بهانه استیضاح به مجلس دهم باز می کنیم، اظهار کرد: موضوع استیضاح دکتر فانی در اواخر مجلس نهم هم تصویب شد ولی به سرانجام نرسید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه