نماینده مردم آستارا در گفتگو با 8دی:

نقد اظهارات حجت الاسلام رفیعی از نظر اخلاقی درست نیست

نماینده مردم آستارا در مجلس گفت: قصد حجت الاسلام رفیعی به مردم گیلان نبود و نقد اظهاراتش از نظر اخلاقی درست نیست.

نقد اظهارات حجت الاسلام رفیعی از نظر اخلاقی درست نیست

ولی داداشی در گفتگو با خبرنگار ۸دی در خصوص حواشی ایجاد شده طی سفر اخیر حجت الاسلام رفیعی به گیلان اظهار کرد: حجت الاسلام رفیعی اعلام کرده که قصدش مردم گیلان نبوده است.
وی با اشاره بر اینکه قصد آقای رفیعی مسافرانی بوده که هنجار شکنی کرده اند، گفت: نقد جوابیه و اظهارات حجت الاسلام رفیعی از نظر اخلاقی درست نیست.
نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر قصد ایشان به مردم گیلان بود ما اعتراض داشتیم، گفت: ما ۸هزار شهید برای اسلام، نظام و انقلاب داده ایم و اگر این انتقاد به گیلان بود یقینا اعتراض می کردیم.
داداشی در خصوص افزودن تعطیلی روز شبه در ایام هفته نیز اظهار کرد: این مسئله باید از کارشناسان جویا شود و سپس بررسی های آن در دستور کار قرار گیرد.
وی با بیان اینکه نظر کارشناسان مدیریت اداری در این راستا مهم است، افزود: باید دید نتیجه این کار به نفع مردم و کشور هست یا نه و سپس اقدام شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
همسنگر
آقای برادر که دم از فرهنگ و اخلاق میزنی برو داخل خیابون های آستارا میخوای بهت آدرس هم بدم بری ببینی اونجا چه خبر وسط خیابون همدیگرو بالا میرن و............... بیا رشت برو مطهری سبز میدان - گلسار و ووووهرخیابون دیگه ببینی میفهمی که چه بر سر این استان آوردن................ آقایان مسئول شب جمعه برین کنار دریا از حاجی بکنده تا اونور چمخاله ببینن چه خبره
در حاشیه