رییس شورای عالی بسیج ورزش و جوانان استان گیلان:

تمرکز تمامی فعالیت های فرهنگی ما در راستای اهداف متعالی نظام و شادی قلب رهبر معظم انقلاب خواهد بود

با همراهی و همفکری ارگان ها و عناصر اثرگذار بسیج استان گیلان سعی کرده ایم تمامی فعالیت های فرهنگی مان در راستای اهداف متعالی نظام و شادی قلب رهبر معظم متمرکز باشد .

تمرکز تمامی فعالیت های فرهنگی ما در راستای اهداف متعالی نظام و شادی قلب رهبر معظم انقلاب خواهد بود

به گزارش ۸دی، مسعود رهنما مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان در جلسه شورای عالی بسیج ورزشکاران به گستره وسیع فعالیت های فرهنگی در سال گذشته اشاره کرد و گفت : بدون تردید عمق بخشیدن به حضور ورزشکاران و قهرمانان ملی در مناسبت های فرهنگی و دینی درنهادینه شدن فرهنگ بسیجی کمک شایان توجهی خواهد کرد .

وی برضرورت تبلیغ و ترویج معروف ها در جامعه بعنوان یک معیار و میزان برقوام بخشیدن به ارزش های دینی یاد کرد و افزود:همانطوری که در برخورد با منکرات حساسیت بهنگام داریم ،در برجسته کردن حرکت های فرهنگی نیز باید متفاوت تراز وضعیت کنونی عمل کنیم.

رهنما که ریاست شورای عالی بسیج ورزش استان را بر عهده دارد ، دیدار از خانواده های شهدا و جانبازان را که با ایجاد واحد مشاوره فرهنگی در اداره کل هر ماهه صورت می پذیرد کاری ارزشمند قلمداد کرد و گفت :در آخرین حرکت فرهنگی که در هفته گذشته انجام دادیم در قالب کاروان موتورسواری از خانوداه های شهدای حرم دیدار کردیم که با اقبال گسترده مردمی و خانواده های معظم شهدا مواجه شد .

در ادامه ریاست شورای عالی بسیج استان گیلان به شناخت و تعریف جامع و کاملی از مأموریت های بسیج در عرصه های مختلف و بخصوص حوزه ورزش پرداخت و یادآورشد:برای نهادینه شدن ارزش ها و مبانی اخلاقی و دینی ما نیازمند روحیه بسیجی و همگرایی و هم پوشانی در فعالیت های فرهنگی خواهیم بود .

وی افزود:شناخت موانع و اینکه چه اندازه با آرمان ها و ارزشهای انقلاب فاصله داریم و در همین راستا ورزش به چه میزان قادر به پوشش و این کاستی های فرهنگی خواهد بود نیز جز در شورای عالی بسیج مسیر نخواهد بود .

سردار علیزاده خدمات فنی و کارشناسی ساختار ورزش استان به سایر ارگان ها و تشکل های دولتی و بخش خصوصی رابعنوان پل ارتباطی قوی در همگرایی برای توسعه مبانی دینی و ارزش های بسیجی در حوزه ارتباطات فرهنگی برشمرد و تصریح کرد :اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان می تواند در تمامی فعالیت های فرهنگی از توان بسیج مردمی برای هر پرشکوه تر نمودن فعالیت های خود استفاده بهینه نماید.

وی با تأکید بر این نکته تمامی شهدای ما ورزشکار بوده اند ،از نقش ارزنده آمادگی بالای جسمی رزمندگان بعنوان مدعای سخن خود یاد کرد و گفت : برای اینکه ارزش ها در جامعه برجسته تر و آشکارتر شود باید نقش بسیج و روحیه بسیجی رادر محیط های ورزش نیز تقویت کنیم .

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه