چه کسی پاسخگوست؟

فاجعه دپو زباله در لیلاکوه و سهل انگاری متولیان/آیا زباله را فقط مردم می بینند؟ + فیلم و عکس

متأسفانه در دهه اخیر شاهد تخریب‌های زیاد کوه‌ها و جنگل‌ها و حتی تجاوز به حریم دریا بودیم.نمونه بارز تخریب کوه‌ها و برداشت‌های مجاز و غیرمجاز شن در لیلاکوه و پرشکوه، تجاوز به حریم دریا در چاف و چمخاله و از طرف دیگر و در غفلت متولیان محیط زیستی، دفن و پخش زباله در تالاب کیاکلایه و حتی در معابر دیگر هستیم.

فاجعه دپو زباله در لیلاکوه و سهل انگاری متولیان/آیا زباله را فقط مردم می بینند؟ + فیلم و عکس

به گزارش ۸دی به نقل از لنگرخبر، لنگرود به‌عنوان یکی از شهرستان‌های گردشگری است که دارای جاذبه‌های طبیعی و کوه و دریا و … است.

متأسفانه در دهه اخیر شاهد تخریب‌های زیاد کوه‌ها و جنگل‌ها و حتی تجاوز به حریم دریا بودیم.

نمونه بارز تخریب کوه‌ها و برداشت‌های مجاز و غیرمجاز شن در لیلاکوه و پرشکوه، تجاوز به حریم دریا در چاف و چمخاله و از طرف دیگر و در غفلت متولیان محیط زیستی، دفن و پخش زباله در تالاب کیاکلایه و حتی در معابر دیگر هستیم.

اگر نام لیلاکوه را در گوگل جستجو کنیم تصاویر زیر را مشاهده می‌کنیم ولی در واقعیت، لیلاکوه را باید به لیلا دشت یا لیلا زباله و نظیر آن تغییر داد.

از سوی دیگر به دلیل ضعف مسئولین، به‌جای آنکه لیلاکوه را به‌عنوان مکانی تفریحی و سرسبز بشناسند مکانی برای استعمال قلیان نام می‌برند.

در چند وقت اخیر شاهد دپو زباله در طبیعت لیلاکوه هستیم که ظاهراً از دید متولیان محیط زیستی و حتی دهیار و شورای آن محل دورمانده و فقط مردم این صحنه زشت را مشاهده کرده‌اند.

در زیر می‌توانید فیلم و تصاویر زشت دپو زباله در طبیعت زیبای کوه‌های بلند لیلاکوه را مشاهده کنید.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه