مسئول قرارگاه جهادی شهید میرزا کوچک جنگلی:

اقتصاد مقاومتی در اردوهای جهادی معنا پیدا می‌کند/لازمه همراهی با اسلام ناب محمدی همنشینی با فقرا است

علی فتحی مسئول قرارگاه جهادی شهید میرزا کوچک جنگلی گفت: اقتصاد مقاومتی به‌راحتی در قالب اردوهای جهادی معنا پیدا می‌کند.

اقتصاد مقاومتی در اردوهای جهادی معنا پیدا می‌کند/لازمه همراهی با اسلام ناب محمدی همنشینی با فقرا است

به گزارش ۸دی، علی فتحی در مراسم افتتاح واحد مشارکت‌های مردمی قرارگاه شهید میرزا کوچک جنگلی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری تکلیف و راه برای خدمت به محرومان و مستضعفان را مشخص کرده است اظهار کرد: لازمه همراهی با اسلام ناب محمدی (ص)، همنشینی با فقرا و محرومان است.

وی اردوهای جهادی و خدمت به محرومان را بهانه‌ای برای خودسازی و انقلابی شدن عنوان کرد و افزود: خون شهدا موجب شده در کشور محکم بایستیم.

مسئول قرارگاه جهادی شهید میرزا کوچک جنگلی با بیان اینکه اسلام در تمام عرصه‌ها حاضر به پاسخگویی است، تصریح کرد: مکتب اسلام پویا است و از مستضعفان دفاع می‌کند.

فتحی، بهترین فعالیت فرهنگی قرارگاه جهادی شهید میرزا کوچک جنگلی را کمک به محرومان خواند و بیان کرد: هدف اردوهای جهادی پیوند بین مردم و مسئولان است.

وی به نامگذاری «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» توسط مقام معظم رهبری در سال ۹۵ اشاره کرد و گفت: اقتصاد مقاومتی به‌راحتی در قالب اردوهای جهادی معنا پیدا می‌کند.

مسئول قرارگاه جهادی شهید میرزا کوچک جنگلی با اشاره به جمعیت ۳۰ خانواری روستای «کمنی» از دهستان پیرکوه در بخش دیلمان در سیاهکل، خاطرنشان کرد: ساکنان روستای مذکور ۱۲ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

فتحی، فاصله روستای «کمنی» تا شهر رشت را پنج ساعت ذکر کرد و یادآور شد: رزمندگان روستای «کمنی» ۴۰ ساعت حرکت کردند تا خود را برای آزادی خرمشهر به منطقه برسانند.

 

 

 لوله‌گذاری برای اصلاح شبکه آبرسانی روستای «وسمه‌جان پایین» در دهستان پیرکوه بخش دیلمان شهرستان سیاهکل، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام عمرانی جهادی در منطقه «شاهیجانات»، ساخت غسالخانه روستای «یرشلمان»، توزیع سبد کالا بین محرومان و اجرای پروژه آبرسانی روستای «جاران» از جمله خدمت‌رسانی جهادگران قرارگاه جهادی شهید میرزا کوچک جنگلی در نوروز امسال است.

 

 

 

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه