فرماندار رودبار:ذکر و یاد شهدا محدود به یک روز نیست/دیدار با خانواده های شهداء مایه برکت است

فرماندار رودبار گفت:ذکر و یاد شهدا محدود به یک روز نیست،دیدار با خانواده های شهداء مایه برکت است.

فرماندار رودبار:ذکر و یاد شهدا محدود به یک روز نیست/دیدار با خانواده های شهداء مایه برکت است

به گزارش ۸دی، به نقل از زیتون خبر، سید محمد احمدی فرماندار رودبار در نشست شورای مشورتی خانواده های شهداء،با اشاره به عزیمت یک به یک پدران و مادران شهداء به سرای باقی اظهار کرد: از فرصت محدودی که در اختیارمان است باید نهایت بهره را ببریم چرا که دیدار با خانواده های معظم شهداء علاوه بر برکت زندگی و کار، رهنمون قوی بسی معنویات است.

احمدی تمام روزها و ایام زندگی مان را که با حیات در نظام مقدس جمهوری اسلامی تؤام شده است، مدیون ایثارگریها و دلاورمردیهای شهداء و رزمندگان دانست و افزود : واهمه و ترس دشمنان انقلاب و نظام اسلامی نیز در پی اقتدار و صلابتی است که این عزیزان برای کشور رقم زده اند.

وی خاطر نشان کرد: اگر گامی در جهت رفع دغدغه خانواده های معظم شهداء که خودشان بدلیل حجب و حیاء از ابراز آن امتناع می ورزند ، برداشته شود خیر و برکت و نتیجه معنویش بیش از همه به عامل آن می رسد.

فرماندار همچنین به روز شهداء اشاره کرد و تصریح کرد : اگرچه در تقویم ها یک روز به نام شهداء نامگذاری شده است ولی تمام روزها و ساعات عمر و زندگیمان با یاد و نام وخاطره شهداء عجین گشته است و محدود به روز و وقت خاصی نیست.

احمدی یادآور شد: مفتخریم که در ایام سوگواری دخت نبی مکرم اسلام که با روز شهداء مقارن گشته است ، عطر دل انگیز شهداء والامقام شهرستان رودبار در مصلی امام خمینی(ره) با برگزاری یادواره این عزیزان فضای این شهرستان را معطر می کند.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه