نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری:

مردم پیروز انتخابات در ایران هستند/جلوی موج‌سواری برخی از افراد و جریان‌ها باید گرفته شود

رئیس مرکز اسلامی هامبورگ آلمان به موج‌سواری برخی در استقبال گسترده از اسلام در دنیای غرب اشاره کرد و افزود: جلوی موج‌سواری برخی از افراد و جریان‌ها باید گرفته شود.

مردم پیروز انتخابات در ایران هستند/جلوی موج‌سواری برخی از افراد و جریان‌ها باید گرفته شود

به گزارش ۸دی، آیت‌الله رضا رمضانی در جمع مردم شهر رشت با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مردم پیروز تمام انتخابات در ایران هستند و مسئولان پس از مشارکت حداکثری باید قدردان مردم باشند.

وی بر برنامه‌ریزی مسئولان در برطرف کردن مشکلات مردم تاکید کرد و افزود: مسئولان باید تلاش کنند کشور را به رشد مطلوب برسانند.

رئیس مرکز اسلامی هامبورگ آلمان، خواستار تلاش بیشتر مسئولان در زمینه اشتغال جوانان در جامعه شد و بیان کرد: اشتغال از چالش‌های اجتماعی محسوب می‌شود.

رمضانی با بیان اینکه نهادینه کردن اصل مترقی ولایت فقیه در مدارس، حوزه‌های علمیه و … ضرورت است، تصریح کرد: امام (ره) با هنرمندی اصل ولایت فقیه را در حوزه علمیه نجف تدریس کرد.

وی به تبعید امام (ره) به نجف در رژیم طاغوت اشاره کرد و گفت: امام (ره) مانند خورشید درخشید و درخشش امام (ره) در دنیای معاصر به نحو مطلوب خود را نشان داده است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر پاسخ به شبهات نسل جوان، خاطرنشان کرد: پاسخ در مورد ولایت فقیه به نسل کنونی حائز اهمیت است.

رمضانی، ولایت فقیه را موضوع اصلی نظام اسلامی خواند و یادآور شد: ولایت فقیه باید با زبان فنی و علمی به نسل کنونی آموزش داده شود.

وی با اشاره به استقبال دنیای غرب از اسلام، اظهار کرد: حضور هزاران نفر از علما برای هدایت مردم در کشورهای غربی ضرورت است.

رئیس مرکز اسلامی هامبورگ آلمان به موج‌سواری برخی در استقبال گسترده از اسلام در دنیای غرب اشاره کرد و افزود: جلوی موج‌سواری برخی از افراد و جریان‌ها باید گرفته شود.

رمضانی با اشاره به تلاش غرب برای ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی، بیان کرد: موضوع مذکور در قالب یک پروژه در غرب تعریف شده و براین اساس طالبان و داعش به‌وجود آمده است.

وی اختلاف بین مسلمانان را سبب قدرت گرفتن دنیای غرب در مقابل جهان اسلام دانست و تصریح کرد: غرب تلاش می‌کند برخی از علما را پشت طرح اختلاف بین شیعه و سنی نگه‌دارند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری متذکر شد: دنیای غرب برخی از علما را برای ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی بسیج کرده تا این امر به طور جدی اتفاق بیفتد.

رمضانی با بیان اینکه مقام معظم رهبری پروژه اختلاف بین شیعه و سنی را خنثی کرده است، گفت: اکنون موضوع مذکور مورد غفلت واقع شده است.

وی مبارزه با تحجرگرایی را از موضوع‌های جهان اسلام در حوزه بین‌الملل دانست و خاطرنشان کرد: با توهین نمی‌توان افراد را به مکتب اهل بیت (ع) هدایت کرد.

رئیس مرکز اسلامی هامبورگ آلمان با اشاره به اینکه بیشتر شبکه‌های ماهواره‌ای در غرب در دست متحجران است، یادآور شد: برملا کردن نقشه‌های دشمنان اسلام در عرصه بین‌الملل توسط جایگاه ولایت انجام می‌شود.

 

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه