نماینده مردم رشت در مجلس:

معاون سیاسی حق ندارد از کسی که زیر چتر دولت است حمایت کند/۵۰۰ میلیارد تومان از صندوق فرهنگیان به ب.ز وام دادند

کوچکی نژاد گفت: معاون سیاسی این شهر حق ندارد در انتخابات رفتار تبعیض‌آمیز داشته باشد و از کسی که زیر چتر دولت است حمایت کند و نسبت به کسی که حامی مردم است رفتار خشونت‌آمیز داشته باشند.

معاون سیاسی حق ندارد از کسی که زیر چتر دولت است حمایت کند/۵۰۰ میلیارد تومان از صندوق فرهنگیان به ب.ز وام دادند

به گزارش ۸دی، جبار کوچکی‌نژاد دوشنبه شب در همایش بزرگ فرهنگیان گیلان  با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گیلان و آرزوی سلامتی برای رهبر معظم انقلاب به ارائه فعالیت و تلاش خود برای احقاق حقوق فرهنگیان پرداخت.

وی با بیان اینکه برخی کم‌لطفی‌ها موانعی در مسیر توسعه گیلان ایجاد می‌کنند، افزود: رقیب انتخاباتی اظهار کرد که نماینده‌ای در مجلس نداریم که حامی فرهنگیان باشد در حالی که باید از او پرسید کدام طرح و برنامه را به نفع فرهنگیان در مجلس امضا کرده و آن را نشان همگان دهد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی درباره صندوق ذخیره فرهنگیان تصریح کرد: این صندوق اکنون ۶ هزار میلیارد تومان اعتبار نقدی و غیر نقدی دارد و مورد تفحص ما قرار گرفت و متوجه شدیم بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان از فرهنگیان از بانک سرمایه که متعلق به صندوق فرهنگیان بوده به ب.ز وام داده شده است.

وی افزود: صندوق ذخیره فرهنگیان به صورت فامیلی اداره می‌شود و اسناد آن موجود است و از این محل ۱۰۰ میلیارد تومان به یک فروشگاه دادند که برگشت داده نشده است.

کوچکی‌ نژاد با اشاره به اینکه به‌زودی اساسنامه صندوق مذکور تغییر می‌کند، تصریح کرد: دولت نباید دخالتی در این صندوق داشته باشد.

وی در ادامه به برخی اقدام‌ها در راستای حمایت از حقوق فرهنگیان در مجلس اشاره کرد و یادآور شد: دانشگاه فرهنگیان را برای ادامه تحصیل فرهنگیان شکل دادیم اما هنوز از این ظرفیت به درستی استفاده نشده و در گیلان هیچ کمکی به دانشگاه مذکور صورت نگرفته است.

کوچکی‌ نژاد در بحث نوسازی مدارس افزود: بیشترین اعتبار در بحث نوسازی مدارس گرفتیم و بیشتر پیمانکاران این حوزه طلب‌های خود را دریافت کردند.

وی از برگزاری همایش بزرگ مردمی در رشت خبر داد و یادآور شد: در روز چهارشنبه بسیاری از مسائل مربوط به فرهنگیان و شهر رشت را برای مردم مطرح می‌کنم.

داوطلب اصولگرای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه رشت صحنه انتخابات در این شهرستان را همراه با بداخلاقی دانست و اظهار کرد: نظام ما جمهوری اسلامی بوده و ما پیرو پیامبری هستیم که روی اخلاق تأکید بسیار می‌کرد.

وی با تصریح بر اینکه اخلاق در اولویت قرار دارد، ادامه داد: فرماندار رشت نمی‌تواند انتخابات را مدیریت کند و زمانی که بنده به عنوان یک فرهنگی پرده‌ تبلیغاتی خود را مقابل ستاد نصب می‌کنم شهرداری پرده تبلیغاتی بنده را پاره می‌کند.

کوچکی‌ نژاد خطاب به مسئولان انتخاباتی گیلان گفت: کسانی که هزاران پرده‌ غیر قانونی در شهر نصب می‌کنند چرا جلوی آنها گرفته نمی‌شود اما کسی که در مقابل ستاد خود تبلیغات می‌کند بدون کوچک‌ترین تذکر با رفتاری خشن ورود می‌کنند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه این نوع رفتار نشانه مدیریت انتخابات نیست، خاطرنشان کرد: معاون سیاسی این شهر حق ندارد در انتخابات رفتار تبعیض‌آمیز داشته باشد و از کسی که زیر چتر دولت است حمایت کند و نسبت به کسی که حامی مردم است رفتار خشونت‌آمیز داشته باشند.

وی با تذکر به استاندار گیلان، متذکر شد: آقای استاندار باید جلوی وضعیت فعلی را بگیرد و بداخلاقی‌های انتخاباتی کنار گذاشته شود.

 

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
آرمین
جناب آقای کوچکی نژاد شما یک گوش شنوا در این استان اگر سراغ دارید به مردم استان معرفی بفرمایید!! اما نباید خطای دست اندرکاران انتخابات را به پای دین و مذهب و قانون گذاشت. مشکل از زدوبند و پولهای کثیف، مجریان وابسته و..... است
در حاشیه