افتتاح ۲۵۰ واحد مسکن مهر رشت/ ۳۵ روستای رشت از نعمت گاز برخوردار می‌شوند

فرماندار رشت با بیان اینکه ۲۵۰ واحد مسکن مهر رشت افتتاح می‌شود، تصریح کرد: بهره‌برداری از ۱۲۵ واحد مسکن مددجویان با اعتبار پنج میلیارد تومان از اقدام‌های شاخص در بخش تامین مسکن است.

افتتاح ۲۵۰ واحد مسکن مهر رشت/ ۳۵ روستای رشت از نعمت گاز برخوردار می‌شوند

به گزارش ۸دی، سید عیسی مهدوی با تبریک فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: هم‌زمان با نخستین روز از دهه مبارک فجر مراسم نمادین ورود امام (ره) در فرودگاه سردار جنگل رشت برگزار می‌شود.

وی رژه موتورسواران از فرودگاه سردار جنگل تا گلزار شهدای تازه‌آباد رشت‌را از برنامه‌های آغاز دهه فجر در رشت عنوان کرد و افزود: زنگ انقلاب در گلزار شهدای رشت نواخته می‌شود.

مهدوی در ادامه با بیان اینکه ۲۵۰ واحد مسکن مهر رشت‌ با اعتبار ۴۶ میلیارد تومان هم‌زمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در این شهر افتتاح می‌شود، تصریح کرد: بهره‌برداری از ۱۲۵ واحد مسکن مددجویان با اعتبار پنج میلیارد تومان از اقدام‌های شاخص در بخش تامین مسکن است.

فرماندار رشت از افتتاح ۱۶۷ پروژه عمرانی و عام‌المنفعه هم‌زمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان خبر داد و بیان کرد: ۲۲۲ میلیارد و ۳۸۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان برای بهره‌برداری از پروژه‌های مذکور سرمایه‌گذاری شده است.

وی سهم اعتبارات دولتی در افتتاح پروژه‌های دهه فجر رشت‌را ۹۲ میلیارد و ۱۸۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان ذکر کرد و گفت: ۳۰ میلیارد و ۹۲۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان سهم آورده بخش خصوصی است.

مهدوی میزان تسهیلات پرداختی برای بهره‌برداری پروژه‌های دهه فجر در رشت‌را ۲ میلیارد و ۱۹۲ میلیون تومان دانست و خاطرنشان کرد: ۲ میلیارد و ۹۲۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان توسط افراد سرمایه‌گذاری شده است.

فرماندار رشت اعتبارات هزینه شده از منابع داخلی دستگاه‌های اجرایی را ۴۶ میلیارد و ۱۹۹ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان اعلام کرد و یادآور شد: دهه فجر جاری ۳۵ روستای رشت با اعتبار ۲۲ میلیارد تومان از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه بخش‌های خشکبیجار، مرکزی و خمام دهه فجر جاری تبدیل به بخش سبز می‌شوند، اظهار کرد: صد درصد مناطق مذکور از نعمت گاز برخوردار می‌شود و این امر گام مهمی در راستای سبز شدن تمام شهرستان در آینده بسیار نزدیک است.

مهدوی به افتتاح آسفالت ۱۵ راه روستایی هم‌زمان با دهه فجر جاری در رشت‌اشاره کرد و افزود: پروژه مذکور با اعتبار ۴ میلیارد و ۶۷۷ میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار رشت با بیان اینکه افتتاح پنج شرکت تولیدی از جمله برنامه‌ها در دهه فجر جاری است، تصریح کرد: چهار طرح توسعه‌ای واحدهای تولیدی با سرمایه‌گذاری ۳۱ میلیارد تومان از طرح‌های افتتاحی در رشت است.

وی از افتتاح سه پروژه در بخش توسعه و انتقال نیروی برق هم‌زمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در رشت خبر داد و بیان کرد: پروژه‌های مذکور با سرمایه‌گذاری ۲۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسند.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه