آقای روحانی، تعهد از تخصص جداست؟ مگه میشه؟ مگه داریم!

مگه میشه؟مگه داریم؟؟رئیس جمهور نقد پذیرمان !!!به وزرا و استانداران و فرمانداران دولت معتدلشان!اینگونه اهانت کنند چون این سخنان آقای روحانی در اذهان عمومی اینطور القاء میکند که در انتصاب مسئولین اجرایی کشور اسلامی مان ایشان توجه زیادی به ایمان و تقوا و پاکدامنی آنها نداشته اند و ندارند البته زبانمان لال و خدای ناکرده

آقای روحانی، تعهد از تخصص جداست؟ مگه میشه؟ مگه داریم!

به گزارش ۸دی به نقل از مریان خبر ، مجتبی امیریان در یادداشتی نوشت:

چند روز پیش رئیس جمهور عزیز و نقد پذیر!!!کشور اسلامی مان ,درباره انتخابات اسفند ماه سال جاری در جمع استانداران و فرمانداران اظهاراتی داشتند که به دلیل لباس روحانیتی که آقای روحانی برتن دارند و مدرک دکتری حقوقشان ,برای امت حزب الله عجیب بود(البته با عرض پوزش !!!)

ایشان گفتند :کسی که میخواهد نماینده مجلس شود البته که باید به دین اسلام متعهد باشد و التزام به قانون اساسی و ولایت داشته باشد و این از بدیهیات است اما محیط زیست ،صنعت،توسعه کشور ،حل بیکاری و رکود چه میشود؟

مطرح کردن این سخنان توسط آقای دکتر روحانیه روحانی و ایجاد این دوگانگی موهوم تخصص و تعهد ما را یاد دیالوگ معروف شخصیت *نقی* سریال پایتخت انداخت_مگه داریم ؟؟مگه میشه؟؟

آقای روحانی اگر سوال بپرسیم به ما بی سواد نمیگید؟؟اجازه هست سوال بپرسیم؟نقد نمیکنیم ها!!!

۱_مگه میشه ؟مگه داریم؟ اگر تعهد از تخصص جداست و افراد متعهد متخصص نیستند؟حال شمایی که از همین فیلتر شورای نگهبان گذشته اید و اکنون بر صندلی ریاست جمهوری تکیه زده اید(بترکد چشم حسود!!!) متعهد نیستید یا متخصص؟

۲_مگه میشه؟مگه داریم ؟رئیس قوه مجریه که هم حقوقدان است و هم روحانی! و هم کلی سوابق امنیتی دارند بدین شکل بی محابا نهادهای قانونی کشور را زیر سوال ببرد آنهم نهادی که امام راحلمان پیوسته به حمایت از آن سفارش و از تضعیفش همگان را بر حذر داشته اند.

استعفرالله!!!یعنی رئیس جمهور عزیزمان !!!با کوله باری از تجربیات و سوابق امنیتی از تبعات خطرناک تضعیف نهاد های قانونی کشور از درون بدنه نظام حاکمیتی نا آگاهند؟؟

۳_مگه میشه ؟مگه داریم؟

وزارت صنعت معدن و تجارت،وزارت اقتصاد،وزارت کار و امور اجتماعی و سازمان حفاظت از محیط زیست و …. زیر مجموعه مجلس هستند؟ از کی تا بحال حل مسائل مربوط به این سازمانها و وزارتخانه ها از شرح وظایف قانونی نمایندگان مجلس شده است؟و بر عهده نمایندگان مجلس است؟

یعنی آقای روحانی عزیزمان،که قبل از برجام منشاء همه مشکلات را تحریم و عدم ارتباط با کدخدا !!! و حل مشکلات اقتصادی و محیط زیستی و غیره را در گرو رفع تحریم ها میدانستند حال در دوره پسا برجام و پسا تحریم! حل مشکلات بر عهده مجلس است و عدم،حل مشکلات را میخواهند به نمایندگان مجلس ربط دهند؟

نمیدانم چرا به یکباره یادمان افتاد تقریبا ۹۰۰روز از ریاست جمهوری رئیس جمهور عزیزمان میگذرد و ما همچنان منتظر اجرایی شدن وعده های ۱۰۰روزه آقای روحانی و چرخیدن چرخ اقتصاد هستیم (۹*۱۰۰=۹۰۰)!!!

احتمالا تو شمردن هم بی سواد هستیم و درست نشمرده ایم و هنوز ۱۰۰روز نشده!!!

۴_مگه میشه؟مگه داریم؟؟رئیس جمهور نقد پذیرمان !!!به وزرا و استانداران و فرمانداران دولت معتدلشان!اینگونه اهانت کنند چون این سخنان آقای روحانی در اذهان عمومی اینطور القاء میکند که در انتصاب مسئولین اجرایی کشور اسلامی مان ایشان توجه زیادی به ایمان و تقوا و پاکدامنی آنها نداشته اند و ندارند البته زبانمان لال و خدای ناکرده

و اما حرف آخر …

۵_مگه میشه ؟مگه داریم؟ آقای رئیس جمهور که روحانی !هم هستند و عضو فعلی مجلس خبرگان هم،هستند و نامزد دوره پنجم این مجلس هم هستند ،تا بحال نهج البلاغه و کتابهای احادیث را بدقت نخوانده باشند؟!!که این،کتب دینی مملو از تاکیدات امیر المومنین(ع) است که اصرار بر التزام به اسلام و ایمان و تعهد و تقوای همه مردم بخصوص مسئولان دارند.

و آقای رئیس جمهور فقط ماجرای زیاد ابن ابیه را خوانده باشند و به گونه ای کاملا مخدوش و اسغفرالله تفسیر اشتباه داستان به آن استناد کرده اند و توصیه های حضرت امیر (ع) را در خصوص ویژگی ها و خصوصیات یک فرد جهت تصدی مسئولیت را نادیده گرفته اند.

 

آقای روحانی عزیز تا زمانی که این کشور عمارها و مالک ها و سلمانها هستند که هم تخصص دارند هم تعهد نیازی به زیاد ابن ابیه ها نیست.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ملت
درود بر نگارنده این خبر الحق که حرف دل ملت رو گفتید خسته نباشید خداوند شما رو حفظ کند ان شا الله
سید رحمت الله انصاری
با سلام و احترام دوستان عزیز چرا اینقدر مسئله تعهد و تخصص را کش میدهید تو این مملکت طی 38 سال متعهدینی که سواد نداشتند آمدند هر بلائی سرصنعت ، کشاورزی و اقتصاد و.. آوردند چون بی تقوا بودند خوب حالا بس نیست که بیائید کار را به کاردان و متخصص بدین ؟؟؟!!!
در حاشیه