آرامشی که در کشور داریم از برکت امامت و ولایت فقیه داریم

امام جمعه رضوانشهر گفت : اهمیت و جایگاه مهم انتخابات در ایران اسلامی بسیار حائز اهمیت است و مثل دادن نفس به انقلاب است .

آرامشی که در کشور داریم از برکت امامت و ولایت فقیه داریم

به گزارش ۸دی به نقل از  رضوان خبر،‌ حجت الاسلام هادی حبیبی امام جمعه رضوانشهر در خطبه های این شهرستان اظهار داشت : اهمیت و جایگاه مهم انتخابات در ایران اسلامی بسیار حائز اهمیت است و مثل دادن نفس به انقلاب است .

وی در ادامه افزود : در آینده دو انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را در پیش داریم که بسیار برای نظام دارای اهمیت است و مجلس خبرگان بسیار مهم است و در صورت نبود امام وظیفه تعیین رهبر را در ایران بر عهده دارد.

حبیبی در مورد دستگیری تفنگداران آمریکایی در آبهای نیلگون خلیج فارس گفت : این امر نشان از اثبات قدرت و صلابت ایران اسلامی است که ۱۳۰ رسانه مطرح دنیا به این امر پرداختند  ، ایران اسلامی آنقدر قدرت وصلابت دارد که کسی در دنیا نمی تواند به سمت ایران اسلامی کج نگاه کند .

امام جمعه رضوانشهر همچنین از زحمات فرماندار پیشین رضوانشهر تقدیر و تشکر نمود و گفت : در زمان تصدی وی پیشرفت های چشمگیری در پروژه های شهرستان نظیر بیمارستان رضوانشهر ، دانشگاه پیام نور، اداره فرهنگ و ارسلاد اسلامی و سایر پروژه ها بودیم .

وی در ادامه افزود آقای امام پناهی در یاد مردم رضوانشهر ماندگار خواهد بود . وی در پایان افزود : ائمه جمعه سخنگوی مردم هستند و موضوعات مطرح شده از روی دلسوزی می باشد ،  همهم ما باید در راستای تعالی نظام جمهوری اسلامی تلاش کنیم که ان شا الله شهرستان رضوانشهر را آنطور که باید بسازیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه