آخرین خبر از تأیید صلاحیت نامزدهای انتخابات تالش

در آخرین روزهای مهلت هیأت اجرایی انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، اخبار متعددی از تأیید و یا رد صلاحیت نامزدها به گوش می رسد.

آخرین خبر از تأیید صلاحیت نامزدهای انتخابات تالش

به گزارش ۸دی به نقل از ماسال نیوز، این روزها و با نزدیک شدن به اتمام مهلت هیأت اجرایی انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، انتشار اخباری مبنی بر تأیید و یا رد صلاحیت نامزدهای احتمالی انتخابات تالش در شبکه های اجتماعی و برخی وبلاگ های غیر رسمی موجب تشویش اذهان عمومی شده است.

اما واقعیت ماجرا چیست؟

واقعیت این است که تاکنون هیأت اجرایی انتخابات درباره تأیید و یا رد صلاحیت نامزدها تصمیمی نگرفته است. هر چند این هیأت در این روزها بیکار نبوده و در حال بررسی صلاحیت این افراد بوده است اما با توجه به این که در سالهای گذشته تأیید صلاحیت برخی نامزدها در اثنای مهلت مقرر هیأت اجرایی به نامزدهای احتمالی اعلام می شد موجب شده است مخالفین و حامیان نامزدها اقدام به انتشار اخباری بر علیه و یا به نفع نامزدهای خود نمایند.

اما یک منبع آگاه در همین زمینه به پایگاه خبری تحلیلی ماسال گفت: تأیید و یا رد نامزدهای انتخابات تاکنون به کسی اعلام نشده است و تصمیم گیری در این خصوص روز یکشنبه و یا دوشنبه انجام می گیرد.

وی افزود: البته تکلیف برخی نامزدها از همان روزهای اولیه مشخص بود. چرا که برخی دارای پرونده های محرز و مشخص بودند اما تصمیم گیری خصوص رد و یا تأیید صلاحیت همه نامزدهای به روزهای پایانی مهلت هیأت اجرایی موکول شده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه