دوران انتخابات در راه است ببنید چه بی تقوایی هایی می کنند/ شورای نگهبان توصیه می کنم به گزارش های برخی افراد توجه نکند

وی با بیان اینکه آبروی انسان مومن از کعبه بالاتر است، تاکید کرد: دومین ویژگی نماز این است که جامعه را از فحشا و منکر حفظ می کند و انسان مالک گوش و چشم و زبان خود می شود؛ دوران انتخابات در راه است ببنید چه بی تقوایی های برخی می کنند، آبروی افراد را نریزید، من به شورای نگهبان توصیه می کنم به گزارش های برخی افراد توجه نکند.

دوران انتخابات در راه است ببنید چه بی تقوایی هایی می کنند/ شورای نگهبان توصیه می کنم به گزارش های برخی افراد توجه نکند

به گزارش ۸دی، آیت الله زین العابدین قربانی صبح امروز در اجلاس استانی نماز و سنجش دستاوردها و تجلیل از خادمان و فعالان اقامه نماز در سالن اجتماعات استانداری گیلان با بیان اینکه نماز آنقدر اهمیت دارد که در روایات آمده است کسی نماز را عمدا ترک کند در زمره کافران است اظهار کرد: در میدان جنگ کربلا نماز برپا شد و این اهمیت نماز را آشکار می کند.

وی با تاکید بر اینکه در هیچ حالی نماز نباید ترک شود افزود: ویژگی مهم نماز این است که نماز آرامش بخش است، امروز ناراحتی های روحی و روانی طبق آمار در دنیا افرایش یافته است و ۹۴درصد مردم دنیا گرفتار اختلالات روحی و اضطراب هستند .

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه راه به وجود آوردن آرامش، نماز است تصریح کرد: چرا که با یاد خدا دل ها آرام می گیرد و در انسان صبر را رشد می دهد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه در جامعه ما نمازهای پر جمعیت برگزار می شود، افزود: اگر خواهان این هستید که جامعه را در مقابل نابسامانی های زندگی و فشارهای اقتصادی مقاوم کنید نماز را در جامعه ترویج دهید و باید عشق به نماز در دل جامعه نهادینه شود.

آیت الله قربانی با بیان اینکه باید حلاوت نماز و مناجات با خدا باید در جامعه تمرین شود خاطرنشان کرد:کسانی که اهل نمازند از نماز لذت می برند و باید تمرین لذت نماز کنیم.

وی با بیان اینکه آبروی انسان مومن از کعبه بالاتر است، تاکید کرد: دومین ویژگی نماز این است که جامعه را از فحشا و منکر حفظ می کند و انسان مالک گوش و چشم و زبان خود می شود؛ دوران انتخابات در راه است ببنید چه بی تقوایی های برخی می کنند، آبروی افراد را نریزید، من به شورای نگهبان توصیه می کنم به گزارش های برخی افراد توجه نکند.

امام جمعه رشت با اشاره به افزایش پروندهای قضایی و تقلب و دروغ و تهمت و فحشا و منکر در جامعه گفت: باید دلیل این امر بررسی شود، نماز باید انسان را از فحشا و منکر باز دارد و اگر فردی یک عمر نمازخواند ربا خورد و دروغ گفت و حقوق دیگران را از بین برد نشان می دهد نمازبرای او یک رسم است نه یک عامل بازدارنده؛ همه با خود تعهد کنیم نماز را با دل و جان بخوانیم.

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: فقط نماز نخوانیم بلکه نماز را اقامه کنیم، اقامه یعنی باهمه شرایط را به جا آوریم گاهی سحر گوش میدم ببینم صدای اذان به گوش می رسد گاهی به گوشم نمی رسد در پارک ها و مکان های عمومی صداهای اذان روح بخش پخش شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه