از نصیحت دلسوزانه ۸دی تا واکنش های تندخویانه ی برخی به اصطلاح حامیان دولت/ مرزی بندی تان را مشخص کنید

از رسانه های حامی دولت خواستاریم که مرزبندی خود را با اینگونه رسانه ها که حتی از توهین به نماینده ولی فقیه هیچ ابایی ندارند، مشخص کنند و نظر صریح خویش را درباره این اقدام شنیع دوستانشان بیان کنند.

از نصیحت دلسوزانه ۸دی تا واکنش های تندخویانه ی برخی به اصطلاح حامیان دولت/ مرزی بندی تان را مشخص کنید

چندی پیش خبری با عنوان جناب استاندار! تغییر فرماندار رضوانشهر مخالفت با سخنان صریح نماینده ولی فقیه در استان نیست؟  در ۸دی منتشر شد که نقدی منصفانه نسبت به اقدام استاندار محترم گیلان بود و در آن به جناب نجفی پیشنهاد شده بود که وحدت شکل گرفته میان مسئولبن استان را با تغییر فرماندار رضوانشهر خدشه دار نکنند.

Capture

در همین راستا یکی از سایتهایی که مثل برخی دیگر جدیدا و به صورت قارچ گونه رشد کرده اند و خود را طرفدار دولت جلوه می دهند، در اقدامی متحیرانه سایت ۸دی را رسانه ای تندرو خوانده و پیشنهاد برادرانه را توهینی تندخویانه جلوه داده است.

Capture

این سایت که با جست و جوی نامش به زحمت قابل پیدا کردن است در گوشه ای از متنش اینچنین نوشته است:

“سوالی که ما از این نگارنده این متن داریم این است که آیا بهتر نبود مسئولینی که شروع به اظهار نظر کرده اند سکوت پیشه کرده و این قائله را به راه نمی انداختند؟ آیا بهتر نبود از ابتدا به تصمیم درست استاندار که باید یک انتخابات را برگزار کند اعتماد میکردند؟”

حال این سوال مطرح است که منظور از جمله فوق چیست؟ آیا نماینده ولی فقیه نباید دریاره اوضاع سیاسی و اجتماعی استان اظهار نگرانی نمایند؟ این توهین ها قرار است تا کجا ادامه یابد؟

در پایان از رسانه های حامی دولت خواستاریم که مرزبندی خود را با اینگونه رسانه ها که حتی از توهین به نماینده ولی فقیه هیچ ابایی ندارند، مشخص کنند و نظر صریح خویش را درباره این اقدام شنیع دوستانشان بیان کنند.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه